2024. április 19. - Emma

Holokausztmúzeumba küldték a honatyát

Beismerte tévedését Dan Sova, a román Szociáldemokrata Párt (PSD) politikusa, akit holokauszttagadó kijelentése miatt váltottak le márciusban a legnagyobb román ellenzéki párt szóvivői tisztségéből.
2012. április 3. kedd 11:34 - HírExtra
Sova március elején egy televíziós műsorban kijelentette, hogy a történelmi adatok szerint 1941-ben 24 zsidót mészároltak le Jászvásáron a német katonák, a bűncselekmény elkövetésében pedig román katonák nem vettek részt. Sova szerint a jászvásári pogromért kizárólag a német hadsereg tehető felelőssé, és hozzátette, hogy Romániában a zsidóknak soha nem kellett szenvedniük.

A politikus nyilatkozatától elhatárolódott Victor Ponta, a PSD elnöke, aki a kollégáját felmentette a szóvivői tisztségből, és elküldte a washingtoni holokausztmúzeumba, hogy ott győződjön meg a romániai zsidóság szenvedéseiről.

Sova internetes blogján most elismerte, hogy tévedett, hiszen - mint írja - a washingtoni múzeumban mintegy 5 millió dokumentum és mikrofilm bizonyítja a romániai holokausztot. "Ezeket tanulmányozva most teljes bizonyossággal elmondhatom, hogy a romániai zsidóságnak óriási tragédiát kellett elszenvednie, ami gyilkosságokban, deportálásokban, vagyonelkobzásokban és zsidóellenes törvényekben nyilvánult meg" - írta balogján Sova, aki a román szenátus tagja.

A politikus felhívta a figyelmet arra, hogy a román oktatási rendszerben, de a közbeszédben sem ismertetik meg a fiatal nemzedékekkel a romániai holokausztot. Szerinte a román népnek nem tesz jót a második világháború idején történt tragédia "elhallgatása". Sova szerint a tanárok és a történészek nagy hibát követtek el azáltal, hogy megpróbálták bagatellizálni a történelemnek azt az időszakát.

Mint írta, a román népnek önmagával való megbékélését segítené elő az akkori román kormányok hibás politikájának elismerése és elfogadása. Sova szerint a "civilizált országokban" elismerik a múltat éppen azért, hogy ne ismétlődhessenek meg hasonló tragédiák.
A politikus Izrael bukaresti nagykövetének címzett levelében jelezte, hogy visszavonja a televíziós műsorban tett kijelentéseit, amelyek sértették a zsidó népet és a holokauszt áldozatainak emlékét.

1941 júniusában Ion Antonescu román tábornok, Románia akkori teljhatalmú ura parancsot adott arra, hogy Jászvásárt "tisztítsák meg" a zsidóktól. A június 28-án kezdődött pogromnak összesen több mint tizenkétezer zsidó áldozata volt.
Forrás: MTI
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie »
Hozzászólás:

...
2014. január 26. 22:33
"70 másodperces néma gyászt kér Áder a holokauszt-emléknapon
MTIORIGO2014. 01. 26. 18:59
253
KOMMENT
CÍMKÉK:
Áder János
holokauszt emléknap
Hetven másodperces néma gyásszal való közös megemlékezést kér Áder János államfő a holnapi holokauszt-emléknapra. Nyilatkozatában a magyar állam felelősségéről is ír, továbbá arról, hogy Auschwitz a magyar történelem része is.
Nyilatkozatot adott ki Áder János köztársasági elnök a hétfői holokauszt-emléknap előestéjén. Az államfő ebben emlékeztet, hogy az auschwitz-birkenaui haláltábort 1945. január 27-én szabadították fel az első ukrán front katonái, ezért az ENSZ e napot a holokauszt nemzetközi emléknapjává nyilvánította.

"Auschwitz, bár sok száz kilométerre van hazánktól, mégis a magyar történelem része. Ez a haláltábor közel félmillió honfitársunk embertelen gyötrelmeinek, megaláztatásának és halálának helyszíne volt. Hetven évvel ezelőtt, hazánk 1944-es német megszállását követően a náci helytartók és a velük kollaboráló magyar állami szervek közreműködésével beteljesülni látszott Hitler náci Németországának akarata. Alig fél év leforgása alatt könyörtelenül végrehajtották a gettósítást, és deportálták szinte a teljes vidéki magyar zsidóságot", írja Áder János.

A magyar zsidók tragédiája egész politikai nemzetünk fájdalma és pótolhatatlan vesztesége, áll a nyilatkozatban, ami úgy folytatódik: "felhívással fordulok a magyarországi rádiók és televíziók szerkesztőségeihez, arra kérve őket, hogy a maguk lehetőségei szerint segítsék elő, hogy 2014. január 27-én este 7 órakor a holokauszt 70. évfordulója alkalmából 70 másodperces néma gyásszal közösen emlékezzünk meg ártatlanul elpusztított honfitársainkról. Legyen ez a csend közös gyász, a halálba taszított honfitársainkért érzett közös fájdalmunk csendje."

"Az ártatlan gyermekek, idősek, nők és férfiak százezrei előtti tiszteletadásunkkal juttassuk kifejezésre nemzetünk egységét és eltökéltségét abban, hogy a szabad és demokratikus Magyarország polgárai semmiféle közösséget nem vállalnak semmilyen emberellenes eszmével vagy ideológiával, sem azokkal, akik a XX. századi történelmünk során a magyar állam nevében követtek el jóvátehetetlen bűnöket saját honfitársaikkal szemben. Hiszem, hogy a néma tiszteletadás közös csendjének ereje hozzájárul ahhoz, hogy felismerjük egymásban a jót, és közösen ítéljük el a rosszat", zárul a nyilatkozat.


Sorrend - LegfrissebbHOZZÁSZÓLÁSOK (285)
Don Parmezan(3000/3000)KilépésFormázás
HozzászólásAz Origo komment szolgáltatás felhasználási feltételei 2014. január 1-jén megváltoznak. Ha Ön ez után is használja az Origo komment szolgáltatást, ezzel elfogadja az új felhasználási feltételeket.
Értesítést kérek, ha a cikkhez hozzászólás érkezik.
ákoá2014-01-26 21:55:44
Ez jó kezdeményezés Ádertől
(0)Válaszolok
Fitzsimon2014-01-26 21:53:07
furcsanak talalom hogy a moderator nem szortiroz. nehogy aztan tomegesen legyenek kommentelok feljelentve mint a multkor.
(0)Válaszolok
Vélemény az Origo-ról2014-01-26 21:54:30
Van moderátor egyáltalán? Az origo szennylap lett..........
(0)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 21:45:30
Mi az a holokauszt?
(2)Válaszolok
Don Parmezan2014-01-26 21:46:56
Az olyan gyújtogatásféle dolog, mint a kis csermanek jancsika (későbbi kádár jános elvtárs) is elkövetett anno a szülei bánatára (Fiume?) anno. ;-P
(1)Válaszolok
ninel2014-01-26 21:50:11
"Evilmano". . . Nem jártál iskolába ? Kár, hogy kimaradtál belőle !
(0)Válaszolok
Don Parmezan2014-01-26 21:50:53
Elnézést! Itt nem lehet szerkesztés opcióval korrigálni utólag, mint a Face' hsz.-rendszerében ugye. A 2. "anno" felesleges és szóismétlés.
Szégyellem magam. De csak ezért! ;-P
(0)Válaszolok
zahír2014-01-26 21:54:55
Ezért + felesleges! :)))
(0)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 22:03:01
Te kis huncut :D
(1)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 22:06:39
A történelemórákon vettünk valamit ami arról szólt hogy 70 évvel ezelőtt a zsidókat (IS!!!) irtották. Én azt hittem az volt a holokauszt.
A jelenben élve úgy tűnik ez már egészen másról szól. Ugyanis olyan embereket parancsolnak hajlongásra és könnyes bocsánatkérésre akiknek semmi de semmi közük ehhez. Megemlékezni egy dolog. Azt mindenki magának intézi mint a gyászt.
De egy olyan nemzedéket nyaggatni ezzel akik már rég más korban és más elvek szerint élnek, elég érdekes.
Csak ezért kérdeztem, de én kérek elnézést :)
(0)Válaszolok
ludasmatyi0082014-01-26 21:41:11
Kutatók szerint a nácizmus áldozatainak száma összesen 9-11 millióra tehető. Ebből a nagyon nagy számból kb. 6 millió volt zsidó származású. Úgy gondolom, hogy ezen 70 mp alatt ne csak a zsidóság áldozataira, hanem minden olyan embertársunkra emlékezzünk, akiket ártatlanul, buta okok miatt likvidált bármely ideológia, hatalom!!!
(4)Válaszolok
ATV2014-01-26 21:50:16
Szia Ludasmatyi008!
Mit értesz azon ,hogy a "nácizmus áldozatai"?
Pl.Az oroszok uszkve 27 millió embert veszítettek és abból csak 200 ezer harcolt a Wehrmachtban ( Tehát náluk : ~ 27 millió - 200 ezer = a nácizmus áldozata .) .
(0)Válaszolok
ninel2014-01-26 21:53:22
Ne csúsztassál, Matyi !
(1)Válaszolok
anoname2014-01-26 21:39:26
Én nem deportáltam senkit és apám sem. Nagyapámért nem kezeskedem, de őt nem is szerettem. Nem érzem magam bűnösnek egy olyan tettért, amit sok évvel ezelőtt általam ismeretlen (javarészt már elhunyt) emberek követtek el. Sajnálom a holokauszt áldozatit, akik szenvedtek, meghaltak miatta, de attól még nem vagyok antiszemita, ha azt mondom hogy uncsi hogy emiatt minden magyar bűnös. Azok akik ebben anno pro és kontra részt vettek, majd lebokszolják egymás között a túlvilágon.
(8)Válaszolok
diwanya2014-01-26 21:56:50
a lényeg itt van ,mi ,ezen generáció nem vagyunk fasiszták mint ahogy Merkel asszony se volt se fasiszta se komcsi,ezt persze mindenki magától értetődőnek veszi Európában,de én mint magyar érezzem életem végéig hogy egy náci fattyú vagyok ,hallott valaki az elmúlt évtizedekben hogy olasz fasisztáztak volna? pedig ott aztán volt párt ha már fasisztázni akar valaki
(2)Válaszolok
ninel2014-01-26 22:05:21
" anoname ". . . Uncsi ? ! Ennyire kényelmes vagy ? Nem felejtetted el a szöveged végén
azt, hogy Hei Hitler ! Nekem nagyon gyanús !
(0)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 22:08:59
A gulágon is több embert dolgoztattak halálra mint ahány zsidót a németek megsütöttek, jóval többet. Csak az nem olyan népszerű, mert az oroszokat most sem meri cseszegetni senki.
(0)Válaszolok
Don Parmezan2014-01-26 21:37:43
Gáz-szünet nem lesz?... ;-o
(5)Válaszolok
Vélemény az Origo-ról2014-01-26 21:37:30
"Hitler jól tudta mire képesek .... azért irtotta őket. De nem eleget... A holokamu lefékezte őket valamelyest, de most visszaveszik a világot. "
Ha e hozzászólás nincs azonnal törölve,az origo (direkt a kisbetű) magáról állít ki minősítést,könyvjelzők közül töröltem..........
(2)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 21:41:24
Mindjárt tiltanak várj egy pillanatot légy szíves, még befejezik az imádságot a szerkesztőségben, meg a holnapi program kiosztását. Légy rájuk tekintettel, holnap csak évforduló lesz.! Ráadásul kerek!
(3)Válaszolok
Don Parmezan2014-01-26 21:48:21
:D
(3)Válaszolok
holdlányka2014-01-26 21:36:26
Már bocsánat, de nekem semmi közöm az egészhez. Nem is éltem akkor még. Attól, hogy magyar vagyok, nem érzem magam bűnösnek azért, mert valaha Magyarország vezetői lepaktáltak az akkori német vezetéssel (A németeket viszont érdekes módon már nem ba****ják emiatt, csak mi maradtunk kollektíve bűnösök...)
Lehet moderálni a hozzászólásomat.
(3)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 21:42:36
A németektől még most is félnek :D
(1)Válaszolok
Halbőr Förgeteg János2014-01-26 21:49:35
Ez mondjuk igaz. Ugyanis ők tényleg nem csípik őket. És sem pénzügyileg sem másképp nem függenek tőlük. Ha Németország akarná akkor világhatalom lehetne ma is, annak megfelelő méretű hadsereggel és flottával. De úgy döntöttek hogy egyenlőre nem lesznek. Bár vannak már hangok amik mást mondanak.
(1)Válaszolok
diwanya2014-01-26 21:59:43
igy van mi maradtunk utolsónak,és habár bizarr ötlet de lehet hogy 60 év múlva már a háborús filmekben mi leszünk az ellenség nem a nácik,tényleg mintha egy kollektív felejtésen,amnézián menne át Európa
(0)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 22:11:28
Az érdekes számomra az, hogy Németország mind fő érintett a holokauszt ügyben, letudja évi 1-2 megemlékezéssel, és némi pénz kiosztásával hogy hallgassanak. Hozzájuk képest a magyaroknak szinte, mondom szinte közük nem volt ehhez. Mégis minden másnap emlékeznek és könnyes szemmel szabadkoznak.
(0)Válaszolok
diwanya2014-01-26 21:35:04
Egy ma élő ortodox zsidó Izraelben pont úgy gondolkodik mint 70-80 évvel ezelőtt a nácik,csak nekik palesztinjaik vannak ,érdemes megnézni az on the spot idevonatkozó adását
(2)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 21:36:47
Ők nem fognak hajlongani senki előtt ezért :)
Kis huncutok :)
(1)Válaszolok
László262014-01-26 21:44:06
Had súgjam meg hogy az on the spot miért forgathatott ott ...
(0)Válaszolok
diwanya2014-01-26 21:45:46
na hallgatom
(0)Válaszolok
Halbőr Förgeteg János2014-01-26 21:50:20
Várj! Médiamunkás. Nem lehet hogy ők is!?
(0)Válaszolok
Don Parmezan2014-01-26 22:12:07
"on the spot" ... az a páros tipikus zs. arc, mind a kettő... :)
(0)Válaszolok
Neymar72014-01-26 21:25:16
Milyen érdekes hogy ezeknek az embereknek, akik gázkamrába, fogyolytáborokba végezték, nincs vagy már nagyon ritka az hogy van még fiú vagy lány leszármazottai, de mégis kapják a támogatásokat, déd vagy már megesik hogy ük szüleikért.
De a mi nagyapáink akik a Don kanyarba végezték életüket, és még sok elesett katona családja jó ha egyszer kapott valamilyen "segélyt" vagy akik Rákosi és Kádár idején munkatáborokba haltak meg, ők negyedennyi figyelmet nem kapnak, az meg hogy gyászszünet értük...
(9)Válaszolok
Independent.2014-01-26 21:26:45
!!!!!!!!!
(2)Válaszolok
László262014-01-26 21:45:29
Másként mérik azokat ...
(0)Válaszolok
Treachery2014-01-26 21:24:37
Nem kéne így beszélni srácok a holokausztról, nektek talán jól esik a trianongyalázás? Mert nekem nagyon nem.
(8)Válaszolok
fullMindegyEzcsakEgyNév2014-01-26 21:32:36
Az is elmúlt már egy ideje... Kár lovagolni rajta.
(0)Válaszolok
mehet2014-01-26 22:00:30
Nekem úgy rémlik az nem folyik egyik csapból sem.
Szégyen és gyalázat!!!!!!!!!!!!!!
(1)Válaszolok
diwanya2014-01-26 22:00:49
te meddig akarsz még trianonozni?
(0)Válaszolok
fullMindegyEzcsakEgyNév2014-01-26 22:10:33
Igazából csíkos zászlókon meg plakátokon és weboldalakon előfordul, csak nem védi a törvény és nem ontja a média.
(0)Válaszolok
Nimród népe2014-01-26 22:12:41
Trianonon nincs mit gyalázni, mert senki nem emlékezik róla, és senki nem fizet érte.
Pedig nagyobb bűn volt.
(0)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 21:22:44
Bűnbánás fejében rengeteg magyarnak be kellene szolgáltatni nekik ami vagyona van...
Tőlük elvették a gyémántokat és az aranyat.
Visszakaphatnának forint vagy frank-alapú hitelt, jelzálogot amit csak óhajtanak!
(0)Válaszolok
O.rigo2014-01-26 21:21:55
ha ezeknek 70 masodperc,akkor a magyarsagnak masfel ora jarna. csupan a rend kedveert.
(8)Válaszolok
Treachery2014-01-26 21:20:45
Csak nekem tűnik úgy, hogy most különösen alágyújtottak a holokausztnak v. ez mindig így volt?
(4)Válaszolok
Treachery2014-01-26 21:21:51
Hmm... talán nem ez volt a legszerencsésebb megfogalmazás... nah mindl... bocsi...
(2)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 21:23:52
Jönnek a választások, sok a zsidó szavazó. Túl sok. :D
(5)Válaszolok
pistike22014-01-26 21:26:31
Szerintem ezek egymást generáló dolgok. Minél vadabb az egyik oldal, annál vadabb a másik, és ugye mióta egy politikus szájából elhangzott, hogy "nem értek a focihoz", attól kezdve úgy érzik sokan, na akkor mindent lehet megint.
(1)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 21:16:47
"hosszabb lesz a wc szünet" ez jó :D Sz*rhatunk rájuk :D
(3)Válaszolok
fullMindegyEzcsakEgyNév2014-01-26 21:21:52
Azért próbálok moderált lenni. De annyira idegesítő, amikor valaki meg akarja mondani, rád akarja kényszeríteni a dolgait. Tényleg szomorú ami történt. De egyaránt szomorú minden nemzetre nézve. És szomorú az is, ami ma történik. Meg ami holnap fog.
Ott van még ma is Németország. Menjenek oda reklamálni. Hát most komolyan már...
(3)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 21:27:42
Nagyon szomorú, szomorú a Don-kanyarnál elesett rengeteg magyar története is, vagy a kommunizmus magyar áldozatai vagy sorolhatnánk.
Miattuk soha nem fognak rád erőltetni bármennyi szünetet is.
Emlékszem anno a suliban az ikertornyok miatt is volt egy perc néma csend. De magyar vonatkozású tragédiák miatt soha. Ez az ami miatt nem érdekel ez az egész, semmi közünk hozzá mi volt 70 éve.
Előre sajnálom azokat akik majd a 800. évfordulóra emlékeznek. Ennyit végigállni parancsra...
(1)Válaszolok
LaciPaci2014-01-26 21:52:16
... ha semmi közünk ahhoz, hogy mi volt 70 éve, akkor valóban ne érdekeljen se a mohácsi vész, se a Don-kanyar, se a kommunizmus áldozatai, de 56 sem. A holokauszt is "magyar vonatkozású" tragédia, az előbb említettekről pedig szintén meg szoktunk emlékezni, csak más formában: nemzeti ünep, történelemkönyvek, stb.
(0)Válaszolok
diwanya2014-01-26 22:09:01
az ember azt hinné hogy lassan fel lehet dolgozni a múltat,de nem Orbánnak nem tetszik hogy Horthy(így a magyarok) a németek csatlósa volt és hagyjuk ezt a kiugrási dolgot ,mert bukó helyzetből kikecmeregni így nem túl dicsőséges.
Tehát rossz lóra tettek ők ezt el kurták ,de nekünk 2014 ben ne akarják se azt megmagyarázni hogy jugoszláv típusú ellenállás volt itthon,de azt se hogy nekem bármi közöm is van ahhoz,pláne a holokauszthoz ,vagy talán kollektív kéne örökké bűnhődnöm??
(0)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 22:13:36
De figyelj arra, hogy a megemlékezés egyiknél sem kormányzati parancs!
Aki meg akar emlékezni, nyilván nem kell külön felszólítani rá, hogy este 7 órakor tegye.
(0)Válaszolok
fullMindegyEzcsakEgyNév2014-01-26 21:13:52
Azért van egy jó oldala is, hosszabb lesz a wc szünet! :D
(5)Válaszolok
olias2014-01-26 21:09:52
De sok kurucos agykárosult troll olvas origót...
(0)Válaszolok
olias2014-01-26 21:12:37
És soha nem unják meg a fröcsögést.
(0)Válaszolok
montibi2014-01-26 21:12:44
Sajnos vénásan rájuk van kötve, eszüket elvették.
(0)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 21:12:57
Zsidó sem kevesebb
(3)Válaszolok
fullMindegyEzcsakEgyNév2014-01-26 21:17:33
Ez alatt a megemlékezés alatt sokan fognak meghalni világszerte, persze a múlt egyeseknek jobban profitál. Akik ezeket a dolgokat erőltetik tesznek rá mindenki bajára. Most nehogy már összeroppanjak.
(5)Válaszolok
alex42014-01-26 21:23:57
Pedig biztosan különleges agyállapotot igényel százezrek halálán szórakozni...
.
Mit szólnak, ha egyszer egy diktátor azt találja ki, hogy abból lesz politikai-gazdasági haszna, ha - mondjuk - a kopaszokat vagy éppen a zöldszeműeket éri meg százezer számra legyilkolni - ideológiát gyorsan le lehet gyártani bármihez, nem is muszáj a világ legelterjedtebb mesekönyvéből venni...
(0)Válaszolok
Halbőr Förgeteg János2014-01-26 21:27:18
Ejnye. Egyből támadunk?
(0)Válaszolok
olias2014-01-26 21:27:34
Próbálom moderálni magam... Nem tetszik? Kötelező rajta részt venni? Nem! Akkor meg mi a probléma? Nem kell elolvasni! Nem kell kommentelni hozzá! Ilyen egyszerű! Majd ha fegyveresek kényszerítenek, hogy a zsinagóga előtt hajlongjál hetente, akkor jogos a hőbörgés. Persze az ilyen Evilmanoknak (milyen kifejező nick!) ebből áll az élete, a hörgésből, csak ez okoz a végtelenül szánalmas létezésükben valamiféle örömöt nekik.
(0)Válaszolok
Halbőr Förgeteg János2014-01-26 21:30:59
A probléma nem a megemlékezéssel van.
(1)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 21:32:46
Csibész zsizsi :DDDDD
(0)Válaszolok
Halbőr Förgeteg János2014-01-26 21:35:37
Olyat egyikük sem mondott még soha hogy nekünk is vannak bűneink és közöttetek is rengeteg jó ember volt aki segített!
(0)Válaszolok
fullMindegyEzcsakEgyNév2014-01-26 21:35:46
Amikor a pápa meghalt, akkor is mérges voltam, mert félbeszakadt az esti film. Ne nyúljanak a TV-hez és akkor arra emlékezik mindenki, amire akar! :D
(2)Válaszolok
zahír2014-01-26 21:40:00
olias!
."De sok kurucos agykárosult troll olvas origót..."
-
Hozzád szótár kell......, de ciki. :)))))))))))) Ilyen hülyeséget! :)))))))
(0)Válaszolok
Don Parmezan2014-01-26 21:55:49
...én intézkedtem, hogy olvassák... (átküldtem a cikket 19:36-kor)... ;) ;-P
(1)Válaszolok
Don Parmezan2014-01-26 21:08:15
http://kuruc.info/r/26/123180/
Én küldtem át oda a cikket ma este?
És itt nem bújt elő még a zs.-cenzor vasorrú bába? ;-o
Tetszenek a hsz.-ok, gyerünk! ;)
(4)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 21:11:41
Mindjárt jön a cenzúra, ahogy befejezték a parancsok kiosztogatását holnapra a kedves vezetőinknek ;)
(2)Válaszolok
montibi2014-01-26 21:15:02
Azon a beteg oldalon csak az agykárosultak kommentjeit hagyják meg, felesleges belépni.
(0)Válaszolok
pistike22014-01-26 21:27:53
Nevedben a szagod :)
(1)Válaszolok
Don Parmezan2014-01-26 21:58:08
Pistike drága, pedig nékem zsíros pajeszom se nincsen, meg mosdom is... ;) ;-P
(1)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 21:06:29
Miért kell nekik ennyi emléknap?
Mert mindenhol a zsidók irányítanak, velük van tele a parlament, és a vezetőségek mindenhol. Ukrajnában izraeli fegyverekkel lövöldöznek az EU-párti tüntetők, Magyarországon már semmi sincs magyar kézben, Manhattan lakosságának 96%-a zsidó.
Azért mert ők azt mondják.
"Isten Magyarországot a zsidóknak teremtette" - Dániel Péter
ennyi
(5)Válaszolok
kawa2014-01-26 21:08:26
"Ukrajnában izraeli fegyverekkel lövöldöznek az EU-párti tüntetők, Magyarországon már semmi sincs magyar kézben, Manhattan lakosságának 96%-a zsidó. "
:DDDDDDDDDDDDDD Ezt a sok hülyeséget honnan vetted?
(1)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 21:10:22
Onnan ahová a kezetek nem ér el, ti metszettfarkúak ;)
(5)Válaszolok
hlf2014-01-26 21:13:11
Pedig azt írtad mindenhol a zsidók irányítanak. Most meg nem ér el a kezük?
Dolgozz még rajta!:)
(6)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 21:15:47
Van még egy-két hely amit nem fedeztetek fel de nem is fogtok ;)
(0)Válaszolok
montibi2014-01-26 21:17:07
Feküdj vissza, ha észreveszik hogy kiszöktél nagy baj lesz!
(2)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 21:19:21
Vége az esti imádságnak? De sokan lettetek :D
Kell a szappan :D
(3)Válaszolok
kawa2014-01-26 21:28:34
Ember ,Te beteg vagy! Maszturbálj egyet az segít! :DDDD
(2)Válaszolok
montibi2014-01-26 21:31:00
Sokat fogsz még te sírni, a végtelen időkig, a pokol tüzében.
(0)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 21:34:27
Tapasztalat? Neked szokott segíteni ha meggyúrod a metélt dákót?? xDDD
(3)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 21:35:22
előbb csibészellek még titeket kicsit, aztán a pokolban találkozunk :D
(1)Válaszolok
diwanya2014-01-26 21:02:12
már tele van a t@köm ezzel ezzel az egész cirkusszal,miért kell mindig pártpolitikai céloknak alárendelni ezt az egész holokauszt ügyet. Meddig lehet és kell visszamenni a történelembe? Nem szabad felejteni persze ,de ez hogy jön ez le a hétköznapi embereknek a hétköznapokban? Már az is hányingert kap aki soha nem volt picit se antiszemita
(6)Válaszolok
retikulan2014-01-26 21:19:21
Mert ha ezek után egy picit is összeráncolod a szemöldököd, akkor máris igazi Magyar náci lettél. Így lesz majd 10M náci-fasiszta országa...Gondolkodni merészelsz? Nem tetszik ami a központi "agyból" árad? Uhhh, már nem is vagy ember, egy értéktelen biomasszává váltál. Nos, aki annyira antifa, meg jótét lélek, az helyettesítse be a központi agy helyébe az aktuális "nagy testvért". Mondjuk úgy az elmúlt 100 évből... jaj de érdekes az eredmény :)
(1)Válaszolok
Halbőr Förgeteg János2014-01-26 21:01:50
Ez a 70 holnapra 120 lesz a kamatokkal együtt...
(6)Válaszolok
kevi2014-01-26 21:01:26
Holnap 19-kor ezt fogom hallgatni:
Vádló Bitófák - Auschwitz, Dachau, Buchenwald
Auschwitz, Dachau, Buchenwald
Erre emlékeztetnek minden nap
A Holokauszt lett a legfejlettebb iparág
Biztos jövedelmet nyújtott 60 éven át
Kistarcsa, Recsk és a Gulágok
Mért nem rázzák meg a világot
Itt van még rá egy-két példa
Ezt elfelejtik sulykolni az agyba:
Dávid király gázosította el a sumérokat
Miattuk senkiben sincsen ma már bűntudat
Az indiánokat sem kerülhette el a vég
Rezervátumokban élnek a prérin szerte-szét
Afrikában táborba zárták a búrokat
A jenkik deportálták a japánokat
Saját népét gyilkolta a bolsevik rendszer
A koncepciós per elmaradt, mert az egész párt kóser.
(5)Válaszolok
bogar101a2014-01-26 21:01:06
Hű ma még nem is volt Holokáosz emléknap, mi lenne ha lenne ma egy?....
(5)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 21:00:58
Az esti műszakosok jól járnak! Ők a munkát is törvényesen letehetik 70 egész másodpercig...
(3)Válaszolok
Nocomment2014-01-26 21:16:22
Hol élsz te? Majd ebédszünetben! Vagy munkadiő után, a gyár előtt!
(3)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 21:35:43
Francba... ez sem éri akkor meg.
(2)Válaszolok
ujferi 122014-01-26 21:00:35
A vasárnapi tulórapénz miatt nincs cenzura és komment tilalom, éljen a szólás szabadság!
(5)Válaszolok
Halbőr Förgeteg János2014-01-26 20:54:27
Az egyetlen történelmi tény amit ha tagadsz (ergo nem a megfelelő nézőpontból kutatod) akkor börtönbe zárnak. Ez mindent elmond. Majd ha szabadon lehet emlékezni róluk akkor esetleg. A többi áldozat mellett. De így nem.
(4)Válaszolok
hlf2014-01-26 20:59:55
De miért kell a tényeket tagadni? Te tudod?
(5)Válaszolok
revolver2014-01-26 21:11:29
Mik a tények? Ahány forrás annyi áldozatot említ.
(0)Válaszolok
kirst2014-01-26 20:53:43
Még szerencse, hogy mi vagyunk a "legantiszemitább", "nácifasiszta" ország:( Holokauszt emlékévre milliárdokat költünk, lassan minden nap mea culpazunk. Ennek a sok sírásnak valaha vége lesz?
(10)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 21:01:40
még a dédunokád is az ő seggüket fogja nyalni ebben biztos lehetsz!
(6)Válaszolok
diwanya2014-01-26 21:05:15
tudod mit gondolok ,ha ma megkérdeznének egy európai fiatalt hogy mondjon egy volt fasiszta államot? hát nagy valószínűséggel minket említene meg és talán csak azért mondaná még Németországot is mert látta a Rian közlegényt, na ezt gondolom
(3)Válaszolok
vztt..2014-01-26 20:51:35
Látom rettentő szépen kerekedik a téma, de én személy szerint kezdem unni. Nem, nem vagyok sem náci, sem zsidó. Igen, volt rokonom aki áldozat volt. De ezektől függetlenül unom a témát.
(2)Válaszolok
retikulan2014-01-26 21:10:59
Pedig ennek fenntartása elengedhetetlen stratégiai elem!
(2)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 20:49:43
Kommentek letiltása 3.... 2.... 1 .....
(6)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 20:48:32
Hitler jól tudta mire képesek .... azért irtotta őket. De nem eleget... A holokamu lefékezte őket valamelyest, de most visszaveszik a világot.
Nem sokára már a hazára emlékezünk sírva amit elvettek :)
(7)Válaszolok
László262014-01-26 21:58:02
Talán ha mindenki tisztában lenne azzal hogy kik támogatták ...
(0)Válaszolok
Zeusz20002014-01-26 21:59:08
Hitler közvetlen környezete tele volt zsidókkal. Csak a náci propagandához használta fel joggal jogtalanul (nézőpont kérdése) a zsidókat, mint bűnösöket. Talán igaza volt, talán nem. De a lényeg, hogy ahogyan kezdtem, támogatói jelentős része is zsidó volt, akik nem kerültek gázkamrába, se sehova. Csak a beszűkült látóköröd és a hozzád hasonlók agyrémeit fröcsögöd. Teljesen következetlen a gondolatvilágod, neked ha két ellentmondásos, ám mindkét esetben zsidók, vagy egyéb általad utált népcsoportot gyalázó "információt" adnak át, te mindkettőt beépíted a "életszemléletednek" nevezett hülyeségek tárába. De végül is mind1. Ez a személyiségeddel függ össze. Ha román vagy szlovák lennél a magyarokat is ugyanígy szidnád, csak igényed van arra, hogy a nyomorodat megindokold és valamivel elüsd az idődet. Mivel erről hiába vitatkoznánk, mert képtelen vagy összeszedetten érvelni, csak arra kérlek, hogy minden hozzászólásodhoz írd oda: "a véleményem szerint", hogy ezzel ne hergeld a többi szélsőséges viselkedésre hajlamos embert. Örülök, hogy kevesen vagytok, annak viszont nem, hogy annál hangosabbak.
(0)Válaszolok
huncutka2014-01-26 20:47:32
Mindenki nagyon jól gondolja meg, hogy kire szavaz április 6-án. Ezek után, hogy mi lehet még a tarsojukban? Nem akarom megtudni, sem átélni.
(10)Válaszolok
Zeusz20002014-01-26 22:07:20
Elképesztő, hogy Európában az egyetlen még ma is a szélsőjobboldalra szavazók tekintetében jelentős hányadú lakossággal rendelkező, ezáltal a külföldi közvélemény szemében gyakran fasisztának feltüntetett ország államfője szeretné eloszlatni ezeket a remélhetőleg valótlan tévképzeteket, és ezért olyan, az ország életét gyökeresen felforgató lépést tesz, miszerint 70 teljes másodperc időtartamra javasolja az adás megszüntetését. Mi lehet a következő? Betiltják a kenyeret?
(0)Válaszolok
huncutka2014-01-26 20:44:52
"felhívással fordulok a magyarországi rádiók és televíziók szerkesztőségeihez, arra kérve őket,...'
Még csak "felhívás", "kérés".
Majd az lesz, mint É-Koreában, hogy majd kötelező lesz sírni is?
Fiúk! Ezt nagyon nem kéne, ez sehova sem vezet. Egyre rosszabb úton haladtok.
(8)Válaszolok
Nabu852014-01-26 20:44:04
Én tartanám magam Áder úr felvetéséhez.Mert ez a mérleg egyik nyelve.
De azért minden év június 4-én gyászlobogók mellett félreverhetnék a harangokat,és hasonlóképp
emlékezhetnénk meg a két vesztes világháborúban hősi halált halt,eltűnt,vagy hadifogságba került és onnan soha haza nem tért áldozatairól is.Ez meg a mérleg másik nyelve.
(2)Válaszolok
Nocomment2014-01-26 21:18:15
Sajnos tudod hogy gondolják ezt: ,,Azok csak büdös magyarok voltak... azoknak nem jár emléknap...''
(2)Válaszolok
Nocomment2014-01-26 20:44:00
Azt hittem, ez a cikk nem kommentelhető :D
De akkor már valaki világítson már fel, mikor van pontosan ez az emléknap, mert minden hónapban tartanak egyet. Nem április 16-án?
Csak azt nem értem, hogy ha mindenhol súlykolják, hogy a magyar állam felelőssége, meg a magyarok bűne, akkor pl. azok a népírtások, ahol magyarokat öltek halomra, miért nem kapnak emléknapot? Legalább egyet, a sok holokauszt emléknap mellett...
(7)Válaszolok
rocsi2014-01-26 21:52:15
Mert a naptár már tele van! xD
(1)Válaszolok
Zeusz20002014-01-26 22:14:05
Mert két ország van az egész kurva világon, ahol túlzottan szembenéznek a múltjukkal a népek: Magyarország és Németország. Sajnos már átestünk a ló túloldalára, és az emberek nagyon érzik az ebből fakadó feszültséget, és emiatt a feszültség feloldására próbál megoldást találni, azonban erre nálunk szűk lehetőség van. Más népek tagadják sötét múltjukat. De tényleg mindegyik. Szerintem is célravezető lenne, ha a holokauszt emléknapot át keresztelnék Népirtások (vagy jobban csengő, hasonló jelentésű) névre, és minden, a civileket katonai vagy félkatonai szervezetek részéről ért atrocitásokról megemlékeznénk, kezdve a hazai veszteségeinkkel.
(0)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 20:43:53
Zsidó seggek nyalása...
(5)Válaszolok
János Szabó2014-01-26 20:43:24
én megemlékezek a ma körülöttem élő embereken, elgondolkodva, hogy hasonló helyzetben melyik lenne náci. valszeg ugyanannyi mint annak idején.
(5)Válaszolok
Halbőr Förgeteg János2014-01-26 20:51:26
És ugyanannyian segítenének is csak arról soha senki nem beszél.
(2)Válaszolok
János Szabó2014-01-26 20:53:40
ha ugyanannyian segítettek volna, kiegyenlítődött volna a két erő
valójában a legtöbben persze kussoltak
(3)Válaszolok
Kalocsapi2014-01-26 21:01:40
Persze, a 2. VH-ban itthon mindenki vagy holokauszt áldozat volt vagy náci. Gratulálok a felvilágosult logikádhoz.
(1)Válaszolok
retikulan2014-01-26 21:08:45
:D
(0)Válaszolok
Korika2014-01-26 20:42:16
De tele van a f....om ezzel a sok megemlékezéssel. Talán az jobban érdekelne mi van ma, és mi lesz holnap, nem pedig az, hogy mi volt két-három emberöltővel ezelőtt.
(2)Válaszolok
grosfater2014-01-26 20:40:33
http://szavazo.net/showpoll.php?id=84234&type=link
(0)Válaszolok
jozsi11112014-01-26 20:31:37
Érdekesek ezek az antiszemiták.
Letagadják azt ,hogy a Horthy rendszer antiszemita volt.
Miért szégyenlik ezt?Én szégyenlem.
No de ők? Nekik erre büszkének kellene lenniük.
Valamennyire sejtik talán,hogy nem igazán rendes emberek?
(8)Válaszolok
László262014-01-26 20:35:03
Jobb lenne ha kicsit felfrissítenéd a történelem tudásodat józsika és akkor nem írnál ilyen butaságot!
(2)Válaszolok
Dredd2014-01-26 21:05:52
melyik hazugságot kellene frissítenie?
(0)Válaszolok
hlf2014-01-26 21:06:00
Lacika a sok közül vagy nem tudod mit jelent az antiszemita vagy nem ismered a Horthy kormányzósága alatt hozott zsidóellenes törvényeket, "intézkedéseket".
És a kérdés is jogos, az antiszemiták miért nem büszkék arra hogy antiszemiták?
Nem kell ezzel sunnyogni, be kell vállalni.
(8)Válaszolok
komment5552014-01-26 20:28:22
Nagypapamat elvittek Маленький робот ra.
En majd ra emlekezem es nem kerek karpotlast nem kerek politikai hozzaallast foldet vagy barmi mast.
Mikor lesz eleg ebbol ???
(7)Válaszolok
retikulan2014-01-26 20:37:47
Mert TE nem akarsz nyerészkedni, mint egyesek.
(3)Válaszolok
hlf2014-01-26 21:08:20
Elsőként kaptak kárpótlást minden kérés nélkül.
Másrészt tényleg abba kellene hagyni és nem folyton porvokálni egymást. Mert a folyamatos zsidózás nem más mint provokáció.
(5)Válaszolok
gusztavlorant2014-01-26 20:27:21
csak 70 másodperc - ez kimeríti a holotagadást
áder nem látta kim dzsong il temetését?
minimum 70 napot kéne sírva ríva ruhánk szaggatva nyöszörögve állnunk és vezekelnünk szörnyű bűneinkért vagyonunk kárpótlásul adása mellett
ja , hogy már az elkövetők unokái is nyugdíjasok -- ez antiszemita felvetés
(8)Válaszolok
montibi2014-01-26 20:39:27
Senki sem tiltja meg, sírhatsz 70 napig is. Lehet fogsz ha nem akarsz is, ki mit arat.
(0)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 20:44:36
Lájk :D
(1)Válaszolok
zahír2014-01-26 20:54:01
"Ki mint vet, úgy arat" -----ha erre gondoltál. :))))))
Hogy ki mit arat, abból itt nem lehet következtetni, hogy mit vetett.SŐT!
(1)Válaszolok
montibi2014-01-26 21:21:15
Nem értetted, gúnyt vet, ezért ha nem akar is sírni fog, azt aratja.
(0)Válaszolok
gusztavlorant2014-01-26 21:35:55
te mennyit fogsz ácsorogni ?
(0)Válaszolok
Wunderwaffe2014-01-26 20:26:52
A gazdája tusnádfürdői zsidózása után ez az akció kissé álszentnek tűnik.
De ez a fideszes norma.
(4)Válaszolok
Stevee2014-01-26 20:24:04
Emlékezzünk !
Kéri Pál, Kun Béla Ságvári Endre Szamuely Tibor Haubrich József Haase Sándor Pogány József dr. Rónai Zoltán dr. Hamburger Jenő Vágó Béla Kunfi Zsigmond Vántus Károly Landler Jenő Böhm Vilmos Kalmár Henrik Lukács György Láday István Bokányi Dezső Erdélyi Mór Dvorzsák Antal Csizmadia Sándor Hevesi Gyula Ágoston Péter Varga Jenő Friedler Rudolf Horovicz Jenő Rákosi Mátyás Gerő Ernő Farkas Vladimir Péter Gábor Aczél György Apró Antal Biszku Béla Benke Valéria
Marosán György Szakasits Árpád Nagy Imre Nyers Rezső Révai József Fock Jenő Lázár János Gáspár Sándor Kállai Gyula Grósz Károly Németh Miklós Horn Gyula Berecz János
(2)Válaszolok
Halbőr Förgeteg János2014-01-26 20:37:09
és az ÁVÓ-sok unokái is a mai napig ott vannak a közéletben, a médiában, a leggazdagabbak üzletemberek között etc... És még mindig ők akarnak diktálni.
(2)Válaszolok
retikulan2014-01-26 20:39:15
Pont azért vannak ott fent, mert tudják hogy sérthetetlenek!
(1)Válaszolok
Don Parmezan2014-01-26 21:14:22
A sz@r mindig feljön a víz tetejére...
(0)Válaszolok
Halbőr Förgeteg János2014-01-26 20:20:08
A médiában ez a számarány a mai napig fennáll azt gyanítom.
(Wikipedia: A zsidóság magyarországon)
A kereskedők 61%-a, a nyomdászok 58%-a, az orvosok 48,5%-a, a kocsmárosok 42%-a, a pékek 24%-a, a hentesek 24%-a, a szabók 21%-a, a cipészek 9%-a volt zsidó 1910-ben. Az 1893-1913 időszakban a gimnáziumok tanulóinak 20%-a, míg a reáliskolák tanulóinak 37%-a volt izraelita. 1913-ban a budapesti Pázmány Egyetem diákjainak 34,1%-a és a Műegyetem diákjainak 31,9%-a volt izraelita. (1920-as adat szerint a kisebb ország újságróinak 34%-a, zenei előadóművészeinek 24,5%-a, szinészeinek 23%-a, festőinek és szobrászainak 17%-a volt zsidó. Ugyancsak 1920-as adat, hogy a gyárak tulajdonosainak 40,5%-a, és az 1000 holdnál nagyobb birtokok tulajdonosainak 19,6%-a volt zsidó.)
A zsidó lakosság 3,1%-a volt gyáros, vagy 100 holdnál nagyobb földbirtokos, 3,2%-a 100 holdnál kisebb birtokos volt, 34,4%-a volt munkás, és 59,3%-a volt önálló vagy alkalmazott.
(0)Válaszolok
Kalocsapi2014-01-26 20:16:41
Egyébként mi lenne, ha nem írnák elő, hogy kire emlékezzek? Én például megemlékezem magamban a 2.VH-ban harcoló családtagjaimra, és azokra is, akik elszenvedték ezt a tragikus világtörténeti eseményt. Egyik dédapám például eltűnt a Donnál, rá is emlékezem. Bár tudom, hogy nagyon gonosz ember volt, mert magyarként érdekes módon nem az amerikai hadseregbe sorozták be. Tehát mondjuk ha már meg kell emlékeznem valakikről, akkor elsősorban a családom tagjairól. Elnézést. De a nagymamám sokszor mesélt a faluból elhurcolt zsidó családról, akiknek boltjuk volt ott. Állítólag nagyon kedves emberek voltak, és a nagymamám sokszor megemlékezett róluk amíg élt. Én mondjuk nagyon szeretem Radnóti verseit, úgyhogy megemlékezek még rá külön. De én olyan gonosz ember vagyok, hogy ha lehet nem teszek faji különbséget, és mindenkiről megemlékezek aki csak áldozata volt ennek az egész 2. VH-nak nevezett borzalomnak, mert vagy parancsot kapott, vagy civilként szenvedett bármely országban, bármely nép tagjaként. De hát a biznisz akkor jó, ha monopolhelyzetben vagy.
(14)Válaszolok
pistike22014-01-26 20:26:16
:)
(1)Válaszolok
retikulan2014-01-26 20:36:12
Én a halottak napján plussz 3 szál gyertyát is szoktam gyújtani:
1. A tengelyhatalmak elesett katonáiért.
2. A szövetségesek elesett katonáiért.
3. A civil állampolgárokért.
Ők az akkori -izmusok áldozatai.
(1)Válaszolok
niladmirari2014-01-26 21:46:19
retikulan2014-01-26 20:36:12
Vajon miért kell még így, a halálukban is megkülönböztetni őket? Az elesettek, mind egyformán a háború áldozatai és egyformán és egyaránt megérdemlik a végtisztességet! Halottak napja, nem tengelyhatalmi, nem szövetséges, nem katonai és nem is civil, hanem a Halottaké, mindegyiké!
(0)Válaszolok
törifa2014-01-26 20:12:35
Okos. Két lehetőség közül választhattak annak idején; egy-ellenkeznek Németországgal, és úgy járunk, mint Lengyelország vagy Csehország. Így a deportálások nem 1944 március 19-után, hanem már 1940-től megkezdődtek volna. Ez volt a B-terv. Utólag qrva okos mindenki-főleg, a félművelt tahók.
(11)Válaszolok
jozsi11112014-01-26 20:39:57
Még jó ,hogy nem tetted hozzá:
Még jobb lett volna ,ha előbb deportáltuk volna a zsidókat,mert a németek be sem jöttek volna.
Te félművelt egészen tahó,magadtól erre nem jöttél rá.
(0)Válaszolok
Dr.Oid2014-01-26 20:54:23
Persze ez utóbbi esetben nem is nagyon maradt volna okoskodó, akinek valszeg most is csak falra hányod a borshowt...
(1)Válaszolok
niladmirari2014-01-26 22:10:48
törifa2014-01-26 20:12:35
Azért hazánk hóhérának ennél több választása lehetett: a jugoszlávok és a szovjetek lelkes megtámadása csak a mi sietségünkön múlott, nehogy lemaradjunk a koncról, az osztozkodásról. A magyaroknak is a segédnép szerepét szánták német megszállóik a távoli megszállt területen, ha ők győztek volna, sorsunk még rosszabb lett volna. Megbízhatatlan csatlósukként történő megszállásunkkor még a németek is megdöbbentek a magyarok igyekezetén, amivel saját honfitársaikat a halálba küldték, és már a március 19-én még dicső emlékművet is hálás hazánkfiaitól kapó német megszállók kérték, hogy ne küldjük annyi honfitársunkat halálba, mert a gázkamrák kapacitása nem bírja! Azzal választottunk, hogy a teleki szerint is a gazemberek oldalára álltunk, és a kommenteket olvasva, sokan még ma is ott állnak, ez a múltunkkal való gyáva szembe nem nézés minden magyar cinkosságának a kérdése, 70 éve szégyen és gyalázat! Vajon csatáry csendőr szds., a kassai gettópk. kire fog gondolni 70, 700, 7000 általa halálba küldött ártatlan embertársára, akik életét 70 éve elvette, és amit ő mai napig békében közöttünk élvezhet?
(0)Válaszolok
bogar101a2014-01-26 20:10:24
Engem sem érdekel, unom már, hogy minden nap erről beszélünk. És a vörös terror? És az ami Izrael művel Palesztínával? Semmivel sem különb. Unalmas a hatszázezres legenda!
(11)Válaszolok
montibi2014-01-26 20:29:56
Mit is művel? Megvédi magát! Jogában áll!
Az pedig nem legenda, sajnos valóság.
Egyébként azt hiszel amit akarsz, nem az én bajom az.
(0)Válaszolok
komment5552014-01-26 20:29:57
+1
(0)Válaszolok
László262014-01-26 20:39:24
Felvilágosítanálak tibike hogy izrael sohasem létezett, ellenben Palesztinával!
Azt a területet elvették!
(1)Válaszolok
montibi2014-01-26 20:45:25
Vitás téma, de talán visszavették, békéül pedig odaaták Gázát.
Hivatalosan vették el? Látod milyen hülyeséget beszélsz?
(0)Válaszolok
Evilmano2014-01-26 20:46:54
Ahogy lassan az egész világot elveszik.
(2)Válaszolok
kis szabo2014-01-26 21:11:07
bogar101a?nagyon tajekozott vagy,ugy latszik te is izraelben laksz vagy gazaban ?Vagy olvasod a kuruc infot,netan valamelyik betyar infot.,Telenyomjak tudomannyal a fejeteket azzal a sok informacioval.Elgondolkodnek azon (bar te mar biztos tudod a vallaszt),hogy ha izrael olyan csunya roszcsont lenne,akkor mert nem vet veget a vilag osszefogassal ennek a kerdesnek,vagy mondjuk ha annyira faj M.O.-nak akkor miert nem vonul ki az utcarra transzparensekkel szazezres tomeggel,vagy valami ilyesmi?Roviden annyit csak ,hogy ezek a hirek es ezek az uszitasok amit a median keresztul kapunk szerintem egy jol iranyzott figyelem eltereles a sajat orszagunkban valo problemak megoldasarol.Mert most komolyan ez koti le a napjainkat hogy mi tortenik ott mittudom en hany ezer kilometerre,tenyleg ez a legnagyobb problemad.Meg azt sem tudjuk hogy tenylegesen honnet vandoroltunk be vagy mikor,de mar az izraeli palesztin kunfliktusrol egyetemi eloadast tudnanak eggyesek tartani.most ez komoly????????????????????????????????????????????
(2)Válaszolok
Nimród népe2014-01-26 21:50:58
Szabó!
Csak te nem tudod, hogy honnan vándoroltunk.
(0)Válaszolok
fullMindegyEzcsakEgyNév2014-01-26 20:08:25
Nem érek rá gyászolni. Az más baja, mindenkinek megvan a sajátja.
(2)Válaszolok
Halbőr Förgeteg János2014-01-26 20:25:11
Na ja. Mindenki döntse el hogy neki mi fáj és kész.
(1)Válaszolok
fullMindegyEzcsakEgyNév2014-01-26 20:39:16
Semmi bajom senkivel, se a megemlékezéssel. Ha nem akarnak megerőszakolni olyanok, akik nem is éltek akkor.
Kártérítés, emlékezés mindennap, reklám, ingyen hamburger, majd mi megmondjuk mit gondolj, sőt, ha lehet együttérzésből vedd fel a vallást is. Ezek már teljesen más körök.
(1)Válaszolok
pistike22014-01-26 20:07:16
Az a vicces, hogy a sok hobbináci nem fogja fel, hogy amig ők ágálnak, addig lesznek olyanok, akik meg ellenük ágálnak, így ergo a zsidókkal szimpatizálnak. A vicces, hogy közvetve emiatt a nácik is :)
(0)Válaszolok
Lívia2014-01-26 20:32:15
???
(1)Válaszolok
pacsalinta2014-01-26 20:07:08
Hány különféle holokauszt-emléknap van egy évben?
(9)Válaszolok
retikulan2014-01-26 20:29:15
365, de vannak alketegóriák is.
(5)Válaszolok
Lívia2014-01-26 20:32:58
365
(4)Válaszolok
Halbőr Förgeteg János2014-01-26 20:01:38
1784-1910-ig az itt élő zsidók száma megtízszereződött. 80000 -ből lett 900000! A szomszédos országokban ilyen nem játszódott le mert ők be sem engedték a galíciai zsidókat. Csak mi voltunk ilyen toleránsak! Mai napig nem él Ausztriában, Csehországban vagy Horvátországban 10000 sem belőlük. Forrás: Rubicon
http://www.rubicon.hu/magyar/oldalak/a_magyarorszagi_zsidok_a_szamok_tukreben/
(2)Válaszolok
montibi2014-01-26 20:23:11
És? Nem is köszönhetnek annyit a zsidóknak mint mi, az ország újraépítésében, stb.
(0)Válaszolok
Halbőr Förgeteg János2014-01-26 20:24:07
?
(1)Válaszolok
retikulan2014-01-26 20:28:20
De minket olyan jó taposni és rugdosni mindenért...jajjj, én annyira bűnösnek érzem magam az elmúlt 1000 év miatt!!!
..i.
(0)Válaszolok
Lívia2014-01-26 20:34:38
montibi
?
(1)Válaszolok
Halbőr Förgeteg János2014-01-26 20:44:38
Csak ezer?! Te utolsó gazember! És a kalandozásokkal mi van? Bitang! Hajtsd le a fejed! Szegény sógorokat fosztogattad!
(0)Válaszolok
Kottda Zűr2014-01-26 21:32:36
Csakhogy tudd. A zsidók honosítása nélkül Magyarország 1910 ben nem mondhatta volna, hogy a lakosai 54,5% ban magyarajkuak. Ugyanis a 910 ezer zsidó az akkori lakosság 5% volt. Ha külön nemzetiségként kezelték volna, eltünik a magyar többség.
(0)Válaszolok
gusztavlorant2014-01-26 21:39:12
Köszönjük néked Rákosi elvtárs,
Kiért a hálánk tiszta lángja ég.
Reád ha nézünk, büszke a arcunk,
Virágot hintünk amerre mész.
(0)Válaszolok
yaskari2014-01-26 19:57:47
Jani! Hosszú nyelvből jeles. Leülhetsz!
(3)Válaszolok
Gust Avrakotos2014-01-26 19:57:19
"2014. január 27-én este 7 órakor a holokauszt 70. évfordulója alkalmából 70 másodperces néma gyásszal közösen emlékezzünk meg ártatlanul elpusztított honfitársainkról."
Nem fogok ráérni este 7-kor, mert edzésem lesz! Esetleg más időpont?
(2)Válaszolok
Don Parmezan2014-01-26 21:20:44
...azért abban az időben, percben szellenthetnél egy hangosat az erőlködésid közepette!...
(köszi!) ;-)
(1)Válaszolok
aszakértő2014-01-26 19:54:47
Mikor fogunk emlékezni a palesztin áldozatokra?
(8)Válaszolok
revolver2014-01-26 19:56:38
Majd amikor a több tízmillió amerikai őslakosra.
(7)Válaszolok
kis szabo2014-01-26 21:31:39
fuuuuuuuuuu a szakertooooooooooo
(0)Válaszolok
bumburnyák2014-01-26 19:52:02
Lassan már 100000000000 évvel ezelőtti vélt/valós sérelmekért is örökkön-örökké bocsánatot kell kérni. Mikor semmi közünk ahhoz. Felháborító. Mindig az az elnyomó akit nem szabad szidni, akinek dogmáit nem szabad megkérdőjelezni.
(5)Válaszolok
retikulan2014-01-26 20:25:50
Pontosan! Érdekes, hogy régen nem lehetett megemlíteni negatív kontextusban pl. Sztálint, Hitlert, Mussolinit, Husseint stb... ma pedig már nyíltan gyilkos diktátoroknak hívják őket. Tehát ma kit/kiket nem emlegethetünk? Csak úgy elgondolkoztam...
(2)Válaszolok
benci212014-01-26 19:51:43
ÁderJános ezért megkapja az Izraeli állampolgárságot....bár lehet,hogy már megvan neki...
(5)Válaszolok
revolver2014-01-26 19:54:57
Semmi probléma nincs a izraeli vagy más ország állampolgásrságával, de a képviselőknek nyilatkozni kellene erről . Szerintem a választókat megilleti az, hogy tudják kire is szavaznak, kik képviselik őt a Parlamentben és külföldön.
(3)Válaszolok
benci212014-01-26 20:00:59
Szerintem meg van,mert a Köztársasági Elnök legyen már kizárólagosan csak magyar állampolgár!
(4)Válaszolok
revolver2014-01-26 20:08:04
Kezdetnek tudjunk róla és szavazattal tehetnénk érte, de ezt a kérdést felvetni is egyenlő a fasiszta, antiszemita jelzővel.
(2)Válaszolok
montibi2014-01-26 20:25:12
Elmagyaráznád ki az igazi magyar?
(0)Válaszolok
revolver2014-01-26 20:48:18
@montibi
Ez ugyanolyan unalmas mint a holokauszt.
Ki az igazi német, ki az igazi francia....? A zsidók nagy része nem keveredett úgy ahogy a cigányok sem. Zsidó zsidóval házasodott. Magyar az aki magyarnak vallja magát, kizárólag magyarnak . Nem tagadja meg származását, de neveltetésében , családjában, rokonságában nem volt számontartva más identitás, kultúra. Magyarul aki 100%-osan asszimilálódott. Aki zsidónak, szásznak, szlováknak, eszkimónak vallja magát az magyar állampolgár lehet de nyilván magyar nem hiszen akkor magyarnak vallaná magát nem eszkimónak...
Ajánlom figyelmedbe Dr. Kiszely István munkásságát a magyarok genetikájával kapcsolatban.
(0)Válaszolok
Halbőr Förgeteg János2014-01-26 20:48:49
Elmondanád miért is titok hogy milyen állampolgárságú egy magyar képviselő?
(1)Válaszolok
benci212014-01-26 20:55:44
Ha elolvastad a hozzászólásaimat és a "revolver"nevű kedves felhasználó válaszait akkor bizonyára feltűnt neked ,hogy a Köztársasági Elnök esetleges kettős állampolgárságát firtattuk.Nem is igazán értem a kérdésedet.hogy ki is az igazi magyar..Ha hiányosak az állampolgári ismereteid nem baj mert az internetem nagyon sok a témához kapcsolódó információt találsz.
(1)Válaszolok
diwanya2014-01-26 21:12:04
az igazi magyar gyűlöli a cigányt a zsidót a feketét az arabot az Ausztrál öslakost mindenkit.
Az igazi magyar mindig töltött káposztát eszik hortobágyi húsos palacsintával, ,alkoholista ,lusta de azért ha megfizetik bírja a melót mint a barom.
Külföldön papír szalvétából eszi a parizeres kenyeret,nem érdekli a kultúra de mindent féláron akar megvenni ,na kb ilyen a magyar
(12)Válaszolok
benci212014-01-26 21:22:52
Hát valahogy így van..de azért vannak kivételek.
(0)Válaszolok
montibi2014-01-26 21:25:09
benci fiam!
A nagy magyarkodásodra írtam csak. Ugyanis tiszta magyar nincs a keveredés miatt.
Egyébként egy 70 másodperces megemlékezés helyett 70 perc hülyeséggel foglalkozni mennyivel könnyebb?
(0)Válaszolok
revolver2014-01-26 21:27:06
@diwanya
Így beszél egy magyar állampolgár magyar nyelven magyarokról, ha ő maga nem magyar.
(0)Válaszolok
benci212014-01-26 21:35:28
Senki nem beszélt "tiszta" magyarról csak magyar állampolgárról ..fiam
(0)Válaszolok
diwanya2014-01-26 21:47:06
hát remélem én is
(0)Válaszolok
diwanya2014-01-26 21:49:22
te meg látom nem a ludas Matyin szocializálódtál, az éjjel nappal Budapesttel(édes élettel) nem szedsz fel humorérzéket
(0)Válaszolok
bullish2014-01-26 19:51:25
Áder úgy tesz, mintha a párttársai nem most szavazták volna meg a Szabadság téren a náci megszállást dicsőítő emlékmű építését, és úgy tesz mintha a jobboldal nem tavaly állított volna fel szintén a Szabadság téren a Horthy szobrot.
Képes még ő felszólítani 70 másodperces gyászra......röhejes..... gusztustalan....... pfu...
Ez is az orbánci pávatánc része...?
(6)Válaszolok
Nyarieso2014-01-26 19:55:42
"náci megszállást dicsőítő emlékmű" inkább naci megszállás áldozataira megemlékező emlékmű . Ne beszélj hülyeséget
(4)Válaszolok
Lívia2014-01-26 20:41:00
bullish
Fuss neki mégegyszer annak, hogy ez az emlékmű kinek szól.
A google a barátod.....
Amúgy meg ostoba vagy, hogy ezt ide hánytad.
(0)Válaszolok
Geld2014-01-26 19:45:35
Rettentő szomorú és gyalázatos,amit azzal a 6millió emberrel tettek. Ilyen mégegyszer nem történhet meg! Igen is meg kell emlékezni róla, de az, hogy szinte naponta ezt tuszkolják az emberek fejébe pont az ellenkezőjét fogja kiváltani... Sajnos máshol is történtek ilyen fokú embertelenségek, de azokról sosincs emléknap, nemhogy emlékév. A nácik által deportált élőlények elsősorban EMBEREK voltak, másodsorban olyan nemzetiségűek, amelyik országból deportálták őket és csak harmadsorban voltak zsidók. Mégis mindenhol óriásbetűkkel tukmálják az emberekre, hogy zsidók, zsidók, zsidók voltak. így pont az ellenkezőjét fogják elérni. Ők emberek voltak, különböző nemzetiségűek és a származásuk miatt lettek deportálva.
(4)Válaszolok
Geld2014-01-26 19:49:52
Persze ezt azon logika mentén, amelyet a nácik és a szélsőséges cionisták (akik kihasználják ezen embertelenséget) követnek, nem lehet felfogni...
(0)Válaszolok
sobri2014-01-26 19:52:27
Hányszor kell még ? A mohácsi vész sokkal nagyobb tragédia volt a magyaroknak., és a kommunista Roth Rákosi alatt elkövetett gazemberségek a 9 milliós magyarsággal szem ben az semmi ?
(2)Válaszolok
Brandzselina2014-01-26 20:08:05
Kedves Geld! A 6 milliót már a 90-es években kijavíttatta II. János Pál pápa 1 millióra, hiszen a zsidók ebben is hazudtak. Ezek után nem is kellene beszélni róla, inkább szégyellnék el magukat. De nem ezt teszik. Az a rettentő szomorú, ami Palesztinában megy 1948 óta. Az az igazi népirtás, amit ott a zsidó tesz. Mivel a világot a zsidók uralják, mindezen tények alapján sem lép fel ellenük senki. Hitlerék ez ellen harcoltak. Az is tény, hogy a 2. vh. után a munkatáborokba ártatlan nemzsidókat cipeltek. Éheztették és kínozták, megölték őket. A bolsevik zsidó táborőrök és vezetők a náciktól rabolt SS ruhákba öltöztek és így készítettek rengeteg fotót, mintha a rabok zsidók, ők pedig nácik lettek volna. Ezekről már évek óta van bizonyíték, csak a média zsidó kézben van és ami a lényeg és igazság, azt sosem adják le.
(2)Válaszolok
Brandzselina2014-01-26 20:08:51
Megértem, hogy ezekről nem tudsz, hiszen a zsidó média nem nagyon híreszteli azt, amikor az igazság kiderül.
(0)Válaszolok
Lívia2014-01-26 20:44:44
Brandzselina
A történelmet a "győztesek" írják... :(
(0)Válaszolok
diwanya2014-01-26 21:22:16
pontosan így gondolom én is,amúgy meg van pont elég népirtás ,akár pont most is ,ó de nem ,mintha nem is lennének menekült táborok Afrikában ,Szudán ,Ruanda, ezek egy európai embernek mintha nem is léteznének,de egy 70 éve történt esetet úgy kell beállítani mintha azóta se történt volna hasonló
(0)Válaszolok
kis szabo2014-01-26 21:36:53
kedves brandzselina egy is sok,ha van gyereked akkor nezz a szemebe es gondolj bele.Vagy inkabb bele se gondolj.
(0)Válaszolok
énvagyokajani2014-01-26 19:41:31
Kimaradt a kérdőjel.
(0)Válaszolok
birola712014-01-26 19:40:50
Egyetértek Áder Köztársasági Elnök Úrral! Ugyan ezt követelem a magyarsággal szemben Versaillesban elkövetett bűnökért minden nemzettől, amely részt vett az országunk tönkretételében, minden június 4-én. Ja, és arra is kíváncsi lennék, azok kire fognák a történteket...... Lehet cenzúrázni!
(3)Válaszolok
tim802014-01-26 19:51:14
a kettőt ne hasonlítsd össze.
(0)Válaszolok
revolver2014-01-26 20:00:03
Miért ne hasonlítsa össze?
(2)Válaszolok
tim802014-01-26 20:08:49
Talán azért, mert az egyikbe több száz ezer magyar állampolgár halt meg, a másikba nem.
(0)Válaszolok
bááááá2014-01-26 20:11:36
Igazad van tim80, ugyanis az egyikkel egy egész nemzet jövőjét vágták tönkre, és még nekünk kell elnézést kérni, ha kesergünk miatta. A másikat pedig a mai napig undorító módon kihasználják azok, akiknek már végképp semmi közük nem volt az egészhez, mindezt azért, hogy minél hatékonyabban zsarolhassanak, és minél magasabb pozíciókba kapaszkodhassanak. Már ha erre gondoltál. Másrészt, ártatlan emberek legyilkolása mélyen elítélendő bűn, de utólagos emléküket egyéni érdekek elérése miatt felhasználni szintén az.
(2)Válaszolok
tim802014-01-26 20:22:59
Teljesen igazad, azonban úgy gondolom, hogy maga a holokauszt témát fenntartani fontos azért, hogy a jövőben ilyen cselekedet ne fordulhasson elő. Sajnos arról nem vagyok meggyőződve, hogy a jövőben nem fordul elő. Lehet, hogy legközelebb nem a zsidók, hanem pl. a keresztények, vagy akármelyik valláshoz tartozókkal esik meg. A Trianon egy szégyenletes tett volt, azonban maga a Trianon nem ölt meg senki. Nem gondolom, hogy keseregni kellene, majd 100 év után, ezzel már senki nem tud tenni semmit. A nemzet jövőjét nem tette tönkre, még mindig él a magyar nemzet.
(0)Válaszolok
bááááá2014-01-26 20:44:37
A nemzet vegetál, sajnos nagyon hosszú évtizedek óta. Trianon pedig lassan ölt, és gyilkol a mai napig, és tény, hogy nem tudunk már vele mit kezdeni. Viszont a holokauszthoz hasonló cselekedetek a mai napig zajlanak a világban, csak kevesebbet tudunk róluk. Ezeket a témákat fontos fenntartani, csak nem mindegy, hogy milyen okból. Emlékezés és elrettentés/okulás példája miatt, vagy zsarolás és más nemzetek nyomorba döntése miatt.
(1)Válaszolok
revolver2014-01-26 21:04:52
@tim80
"A nemzet jövőjét nem tette tönkre, még mindig él a magyar nemzet. "
Ilyen logika alapján a világháborúk sem tették tönkre az emberiséget, 7 milliárdan élünk, de a zsidókat sem tette tönkre a holokauszt sőt... országot kaptak és annyian vannak mint még soha a történelemben.
(0)Válaszolok
anoname2014-01-26 21:13:31
Népirtások azóta is voltak dögivel, csak nincs velük tele a média. Azok miatt miért nincs néma csend? Talán mert néma csend van róluk.
(0)Válaszolok
Nimród népe2014-01-26 21:31:55
tim80!
Tévedsz! Az utóbbiban több pusztult el, és még több ne született meg.
Csak nem mondják minden nap.
(0)Válaszolok
kis szabo2014-01-26 21:39:25
kaptak?
(0)Válaszolok
énvagyokajani2014-01-26 19:40:49
Elnézést. Én unhatom már ezt a holokausztozást.Kérek engedélyt meghunnyászkodni.
(5)Válaszolok
remény.@jövő2014-01-26 19:36:47
Az senkit nem zavar hogy a zsidók között sem midenki bankár?Éppúgy vannak,voltak közöttük födművesek,iparosok,tisztviselők egyszerű szegény és gazdag emberek, éppúgy mint a többi nációban!A többi szöveg ostoba,tudatlan vagy tudatos félrevezetés!Ugyanolyan emberek mint ti kedves kommentelők!A saját hibánkat,tehetségtelenségünket rá kell fogni valakire.Így nem kell azon gondolkodni mit rontottunk el,hisz nem mi vagyunk a hibásak hanem a zsidók,oroszok ,németekstb.!Egyszer felkéne nőni már!
(0)Válaszolok
Halbőr Förgeteg János2014-01-26 19:41:27
Ez így nem igaz! (Wikipedia: A zsidóság magyarországon)
A kereskedők 61%-a, a nyomdászok 58%-a, az orvosok 48,5%-a, a kocsmárosok 42%-a, a pékek 24%-a, a hentesek 24%-a, a szabók 21%-a, a cipészek 9%-a volt zsidó 1910-ben. Az 1893-1913 időszakban a gimnáziumok tanulóinak 20%-a, míg a reáliskolák tanulóinak 37%-a volt izraelita. 1913-ban a budapesti Pázmány Egyetem diákjainak 34,1%-a és a Műegyetem diákjainak 31,9%-a volt izraelita. (1920-as adat szerint a kisebb ország újságróinak 34%-a, zenei előadóművészeinek 24,5%-a, szinészeinek 23%-a, festőinek és szobrászainak 17%-a volt zsidó. Ugyancsak 1920-as adat, hogy a gyárak tulajdonosainak 40,5%-a, és az 1000 holdnál nagyobb birtokok tulajdonosainak 19,6%-a volt zsidó.)
A zsidó lakosság 3,1%-a volt gyáros, vagy 100 holdnál nagyobb földbirtokos, 3,2%-a 100 holdnál kisebb birtokos volt, 34,4%-a volt munkás, és 59,3%-a volt önálló vagy alkalmazott.
(2)Válaszolok
revolver2014-01-26 19:46:45
Engem ez zavar:
Alliance Israelité Universelle (1910) :
„Testvérek! Hittestvérek! Az egész földkerekségén nincs egyetlen darab föld sem, amelyet könnyebben leigáz­hat­nánk, mint Galíciát és Magyarországot. E két ország­nak minden­kép­pen a miénknek kell lennie, mert szá­munkra ott a legked­ve­zőbbek a körülmények. Ti, zsidó testvérek, fára­doz­zatok min­den erőtökkel azon, hogy mindkét országot teljesen bir­toko­tokba vehessétek, fá­radozzatok, hogy min­den keresz­tényt elűz­zetek és telje­sen úrrá legyetek. Töre­kedjetek, hogy mindent, amit ott még a keresztények birto­kolnak, teljesen kezeitekbe ve­gyetek. Ha erre nem volna elegendő anyagi eszközötök, a pári­zsi szövetségünk minden erővel segíteni fog tite­ket. Erre a célra a szövetségünk máris gyűjtéseket ren­dez és az adomá­nyok váratlan bőség­gel folynak be pénz­tárunka azzal a céllal, hogy a galíciai és magyaror­szági terü­leteket a galíciaiak és magyarok kezéből kira­gadjátok és, hogy azok kizárólag zsidó kézre kerülje­nek. Az egész világ tőkései erre a célra nagy ös­szegeket ál­doznak, s egyesülnek, hogy ezt a célt legrövidebb idő alatt elérhessétek.”
http://www.kolumbansandor.ro/magyarok-foldjen-a-helyzetnek-valtoznia-kell/nyilt-level-glatz-ferenc-egyetemi-tanarnak.html
(2)Válaszolok
remény.@jövő2014-01-26 20:14:48
Miért ne lehettek volna bármilyen arányban tehetséges,magukat magyarnak valló zsidó emberek a társadalom,gazdaság,földművelés stb,területén!Szorgalmas emberek!Követésre méltó tudásvággyal rendelkeztek és nagyobbították az ország becsületét a kultúrvilágban!Nóbeldíjasaink többsége zsidószármazású magyarnak vallota magát.Miért bűn zsidónak lenni!Ennek az országnak töredéke magyar,ha nem lennének más nemzetiségek üres lenne az ország!Vagy bűn németnek,horvátnak,szlováknak,szerbnek stb,lenni!!?Korlátolt gondolkodásra vall!Ha a magyarok nem egymást marnák az ország rég kilábalt volna ebből a mocsárból!De tőlünk csak ennyire tellik!Kár!
(1)Válaszolok
Kalocsapi2014-01-26 19:33:01
Én csak egyet kérdezek, de előrebocsájtom, hogy mélyen együtt érzek az áldozatok még élő hozzátartozóival, akik számára ez családi gyász. És most jöjjön a kérdés: A történelem során elég sok nép szenvedett, nem egyet módszeresen üldöztek és irtottak is. Miért pont ennek az egy népnek a tragédiája a legfontosabb? Mintha különbséget tennénk népek között, és emberek között. No, erre kérem valaki olyan válaszoljon, akinek a szempontrendszere, ideológiai meggyőződése szerint már nácinak számítok ezzel a kérdéssel (vagy legalább antiszemitának).
(5)Válaszolok
Geld2014-01-26 19:36:55
Érdekes.
(0)Válaszolok
Zoziii2014-01-26 19:44:47
Szerencséd, hogy még nem 1984-ben járunk, nem is tudom, mit kapnál a leírt gondolatbűnért ott.
Szerintem Pr kérdése az egész, csak így lehet mások tragédiájából néhányaknak meggazdagodni, egész nemzeteket kollektív bűnösnek bélyegezni és kifacsarni.
(0)Válaszolok
Lívia2014-01-26 20:53:18
"Miért pont ennek az egy népnek a tragédiája a legfontosabb? " Mert szerintük ők a kiválasztott nép, a többi lúzer meg elhiszi... :(
(0)Válaszolok
kevi2014-01-26 21:06:27
Szerencse, hogy mi ki tudjuk kapcsolni a teleképet és a mikrofonokat is. :)
(0)Válaszolok
Independent.2014-01-26 19:31:10
"Ez a cikk nem kommentelheto"
Gyerunk mindenki adja ki magabol, meg van par perc.. :D Eljen a cenzura!
(3)Válaszolok
magicvoice2014-01-26 19:30:19
Ügyes nyilatkozat, szerintem nem fog tetszeni a zsidóknak.
(1)Válaszolok
Hajnoczy2014-01-26 19:27:22
vencelkerty a te apad mennyit lopot, Radnoti, Teller, Neumann, Rejto, Szerb Antal vagy Wigner csaladjanka vagyonaba... viszketsz gyilkos.
(0)Válaszolok
mvbvm2014-01-26 19:22:08
Tisztelt Zoziii!
Egy is sok ,de azért a 16,7 millió magyar holokauszt áldozat nem lesz egy kicsit sok.
Na az ilyen túlzó hamukázások miatt válnak komolytalanná!
(5)Válaszolok
grosfater2014-01-26 19:31:48
10 év múlva már 167M lesz az!
(3)Válaszolok
vencelkerty2014-01-26 19:18:59
Áder 70 percet, napot, sőt évet is kussolhat! Minket, magyarokat ez nem érint!
A sok ártatlan palesztin áldozatra ki és mikor fog kötelező jelleggel emlékezni?
(23)Válaszolok
Montecatini2014-01-26 19:17:53
Hát a f@szom, nem kéne?
(18)Válaszolok
Montecatini2014-01-26 19:21:20
LISZT FERENC: „El fog jönni az a nap, amikor minden olyan népnek, akik között zsidók laknak, fel kell tennie a kérdést, hogy mindannyiukat kiutasítja; ez a kérdés az élet és halál kérdése lesz, az egészség vagy krónikus betegség kérdése, a békés létezés vagy az állandó szociális láz kérdése.”
LISZT FERENC: „A zsidó folytatja a pénz kisajátítását, és az állam torkát pénzeszsákja szájának a szorosabbra vagy lazábbra engedésével fojtogatja. A sajtó minden eszköze a kezében van, hogy a társadalom alapjait szétzúzza. Ő az alapja minden olyan vállalkozásnak, amely a trón ledöntésére, az oltár széttörésére és a polgári jog megszüntetésére irányul.” (Die Israeliten)
(8)Válaszolok
János Szabó2014-01-26 19:23:07
liszt is egy ilyen náci tahó volt?
(0)Válaszolok
László262014-01-26 19:25:03
Csak sajnálni tudunk jancsika ...
(0)Válaszolok
grosfater2014-01-26 19:30:00
Napi 25-ös!
(0)Válaszolok
tiktak2014-01-26 19:45:53
Nem, csak tájékozott.
(2)Válaszolok
Lívia2014-01-26 21:01:05
János Szabó
https://www.youtube.com/watch?v=5kYn47O50U0
Te is már "másé" vagy ??
(0)Válaszolok
Zoziii2014-01-26 19:17:19
Én a 16,7 millió magyar holokausztáldozat nevét Vona Gáborral olvastatnám fel és utána kubikosmunkára küldeném egy stadionépítésre. Ha nem lenne ez a sokszáz náci az országban, hazánk lenne a legszebb hely a világon!
(0)Válaszolok
bááááá2014-01-26 19:22:06
Feltételezem irónia.
(1)Válaszolok
László262014-01-26 19:25:58
Ha nem lenne a sok csillagos , akartad írni !
(0)Válaszolok
Lívia2014-01-26 21:03:12
Zoziii
Disznóvágáson voltál a hétvégén, és sok volt a pálinka?????
(0)Válaszolok
bááááá2014-01-26 19:17:00
Szerintem minden nap hosszú perceket kell emlékezni, persze nem önszántunkból. Az origo címlapjának felső harmadában 3 cikk foglalkozik a zsidósággal, az index eddig szintén háromnál tart. Verseny van?
(6)Válaszolok
retikulan2014-01-26 20:15:26
Mosoda :)
(0)Válaszolok
Lívia2014-01-26 21:06:09
Konkurencia harc....
(0)Válaszolok
Dac2014-01-26 19:16:54
Egy idegenrendészeti intézkedés miatt? Ugyan már?
Miért nem azt kéri, hogy mindenki fogja be a pofáját? ... Legalább az szándékát tekintve igaz lenne, aljas, de így is az.
(0)Válaszolok
Halbőr Förgeteg János2014-01-26 19:15:19
Az első ukrán front katonái rögtön végig is erőszakolták a haláltábor foglyait. A dicsőséges szovjet seregek...
(2)Válaszolok
Dac2014-01-26 19:19:45
Halbőr Förgeteg János2014-01-26 19:15:19
Azok már nevükben sem igazán voltak szovjet seregek. A szovjet sereg döntő részre addigra elpusztult, - képzetlen, műveletlen, erőszakos barmok kerültek a frontra, a birodalom távolabbi, alulcivilizált részeiből. Nem igazán van min meglepődni, - ma sincsen semmi másként.
(1)Válaszolok
Lívia2014-01-26 21:07:29
És ez mentség????
(0)Válaszolok
umadbro2014-01-26 19:14:55
Magyarországon már lassan hetente lesz holokauszt emléknap
(4)Válaszolok
Lívia2014-01-26 21:08:29
Na...Inkább naponta nem ?
(1)Válaszolok
plotinus2014-01-26 19:13:15
A jobbikos kreténeket ki is kell moderálni!
(0)Válaszolok
László262014-01-26 19:14:55
Áprilisig megteheted.
(2)Válaszolok
anoname2014-01-26 19:18:14
Hogy ki a kretén,csak nézőpont kérdése.
(4)Válaszolok
grosfater2014-01-26 19:27:59
Most akkor kezdjünk azon vitatkozni, hogy ki a kretén? Nem vagy azon a szinten...
(1)Válaszolok
Montecatini2014-01-26 19:28:14
Szerencse, hogy ezt nem Te döntöd el...
(2)Válaszolok
dexterxxl2014-01-26 19:11:12
lehetne kérnem ,hogy ádernak is adjunk 70 masodpercet? és utánna küldjük el!
Mert aki olyan törvényeket aláir amiket ö .Az ezt érdemli.
(4)Válaszolok
Mimic2014-01-26 19:18:40
Rövid felvilágosítás dexterxxl:
1. A köztársasági elnöknek nincs joga tartósan megtagadni egy törvény aláírását.
2. Egyszer visszaküldheti azt az Országgyűlésnek, vagy pedig az Alkotmánybíróságnak.
3. Áder János már rekordot döntött az Országgyűlésnek visszaküldött törvények számát illetően, továbbá minden visszadobott törvényt az Országgyűlés a kifogásolt pontok megváltoztatása után küldte csak vissza a köztársasági elnöknek.
Ennél fogva ellenszenved jog- és alaptalan.
(0)Válaszolok
Dac2014-01-26 19:25:39
Mimic2014-01-26 19:18:40
Azért ez nem így van!!!!!
Ad 1./ Lehetősége van az elnöknek előzetesen normakontrollt kérni.
Ad 2./ Sehol semmi nem kötelezi az elnököt aláírásra, - igaz ekkor törvényességi eljárás kezdődne, amely vége valószínűleg az elnök felmentése, de megtagadható a törvény aláírása.
Ad 3. Mindenki Jánoskája leginkább névleges megfontolásra küldött vissza törvényeket, amelyeket természetesen 24 órán belül változatlan formában fogadott el a névleges parlament.
Ezek után viszont nincsen lehetőség törvényességi eljárásra, - úgyhogy Áder mester leginkább hatáskörével és jogával élt vissza.
(1)Válaszolok
dexterxxl2014-01-26 19:26:23
mimic drága ,nem kötelezö neki köztársasági elnöknek lennie.!
én ha köztársasági elnök lennék lemondanék ,de nem irnám alá pl törvényt amiben a külföldön dolgozo magyarok csak 1 helyen szavazhatnak .pl 50 ezer ember londonban es vonzaskorzetéböl nem tud 1 etelen egy szavazofulkeben leszavazni 1 napon . miközben azok a hataron tuli magyarok meg levelben is leadhatjak a szavazatukat.nagy részük még 1 szer sem járt magyarországon .aki ilyen választási törvényt alá ir . az nem csak ,hogy méltatlanul képviseli a demokráciát ,de még a magyar állampolgárságot is méltatlanul viseli.Nem kötelezö neki ebben segédkeznie ,ha nem akar
(2)Válaszolok
László262014-01-26 19:09:40
A sajátjaik küldték oda őket! Nekünk ehhez semmi közünk! Ja mert az iskolában mást mondtak ...
(1)Válaszolok
palika0002014-01-26 19:06:35
ne kommenteljetek, mert úgyis kicenzúrázzák az összeset!
(1)Válaszolok
grosfater2014-01-26 19:03:53
http://szavazo.net/showpoll.php?id=84234&type=link
(1)Válaszolok
Don Parmezan2014-01-26 21:25:59
...egész jó!...
(0)Válaszolok
grosfater2014-01-26 19:03:22
WTF?
(0)Válaszolok
Dark Earth2014-01-26 19:10:54
OMG!
(0)Válaszolok
JetiWarez2014-01-26 19:46:12
HVF :)
(0)Válaszolok"
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Külföld témában
Mit várhatunk Joe Biden elnökségétől?
Visszatér a józan ész a Fehér Házba
Újra jön a neoliberalizmus
Semmi nem változik
Biden megbuktatja az európai féldemokráciákat
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását