2019. május 21. - Konstantin

Mit érdemes tudni az automatizált elégedettségmérésről?

A BIX használatával az ügyfél elégedettség mérésének eszköztára naprakészen szolgáltatja az információt cégünk számára, hogy a vezetői döntéseket minél könnyebben meg tudjuk hozni a kapott adatok birtokában.
2019. február 20. szerda 18:28 - HírExtra
 A BIX egy olyan újdonság az ügyfél véleményezés terén, aminek segítségével lehetőségünk van arra, hogy automatizáljuk az elégedettségmérés folyamatát.

Partnerlista készítése

Amennyiben használjuk a BIX-et, úgy lehetőségünk van arra, hogy azon partnereket, akikkel dolgozunk megnevezzük és feltöltsük a BIX partneristájába. Ezt célszerű úgy frissíteni, ahogy jönnek a cégünkkel együttműködő partnerek. A feltöltés egyszerűen kezelhető, havonta is frissíthető, amennyiben jártasak vagyunk az Excel táblázatok kitöltésében. Ha a táblázatban fent van a partner, akkor azt is ellenőrizhetjük, hogy adott-e már a cégünkkel kapcsolatos értékelést, milyen minősítésben és mikor tette azt meg?

Amint a partnerlistánk frissült, a BIX munkatársai egyből készen állnak arra, hogy kiderítsék, mit is gondolnak a cégről az ügyfelek/partnerek! Tehát a folyamat egyszerű.

Hogyan működik az automatizáció?

Ha jól állítjuk be az automatizációhoz szükséges paramétereket, akkor az menni fog magától, felügyelet nem kell hozzá. Lépésről-lépésre mutatjuk a folyamatot:
 
 - Töltsük fel a BIX profilunkat, miután kapcsolatba léptünk a BIX-szel
 - Töltsünk fel kezdeti partnerlistát, ami alapján el tud kezdeni dolgozni a BIX csapata
 - A kitöltött partnerlista alapján automatikusan kapcsolatba lépnek a céggel, bekérik az értékelést
 - Kiküldik a megbízóknak az automatikus vezetői riportokat, értékeléseket





Ha minden jól megy, szorgalmasan töltjük ki a partnerlistánkat, akkor olyan előnyökre tehetünk szert, mint a régi partnerek/beszállítók aktivitásának növelése, valamint a folyamatos törődés az ügyfeleinkkel arra készteti őket, hogy átgondolják és értékeljék azt, hogy foglalkozunk velük, meghallgatjuk őket, és a véleményük alapján cselekszünk.

Folyamatosan kérjük be az értékeléseket, két lépésben!

Először is folyamatosan kérjük be az értékeléseket havonta, ezért érdemes a megbízóinknak is legalább havonta frissíteni a partnerlistát.

Másodszor pedig azt valljuk, hogy időről-időre nem árt újra megkérdezni a listán szereplő partnereket, változott-e valamit a véleményük? Ez a lépés segít abban, hogy folyamatos kapcsolatban maradjunk az ügyfeleinkkel.

Hogyan kezeljük az értékeléseket?

Az értékelésekre való reagálás segíthet cégünknek abban, hogy a partnerlistán szereplő ügyfelek lojalitását fokozzuk cégünk iránt. Vagyis nem elég, hogy megkérdezzük őket, mivel voltak vagy nem voltak megelégedve, mialatt partneri viszony állt fenn.

A válaszok alapján fejleszteni tudjuk a céget, lehetőségünk van változtatni azon, amit negatívumként jelöltek meg, illetve tovább tudjuk erősíteni cégünk pozitívumait is!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Életmód témában
Drogok legalizálása?
Igen
Egyes fajtákat, rendezett, ellenőrzött körülmények között igen
Soha!
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását