2024. november 24. - Emma

A recesszió miatt nem ajándékoznak annyit a cégek

A recesszió miatt csökken a cégek ajándékozási kedve, és az erre szánt összeg a Promo Direkt Marketing és Piackutató Kft. felmérése szerint.
2009. november 9. hétfő 13:55 - HírExtra
A válaszadók 44 százaléka szívesen fogadna ajánlatot reklámajándékos cégtől, míg ez az arány egy évvel korábban 48 százalék, azt megelőzően pedig 55 százalék volt. A cégek 42 százaléka az irodaszerek, az írószerek, a nyomtatványok, a naptárak és a CD-k után érdeklődik, ezt követi az italokat, édességeket, a divatcikkeket keresők aránya, és csak 1-2 százalékot tesz ki az egyéni, exkluzív ajándékok iránti érdeklődés.

Tovább nőtt, az előző évi 27 százalékról 44 százalékra azoknak az aránya, akik nem tudták megmondani, hogy konkrétan mennyit is költenek ajándékozásra.

A Promo Direkt közlése szerint a 100 ezer forint alatt költő cégek aránya 31-ről 37 százalékra növekedett, a 100-500 ezer forint között költőké 53-ról 48 százalékra csökkent egy év alatt. A tavalyi jelentős csökkenés után tovább esett a félmilliónál, főleg az egymilliónál többet költő cégek száma.

Míg tavaly és tavalyelőtt is az összes nagyvállalat egyharmada jelezte a karácsonyi reklámajándék rendelést, az idén már csak egynegyedük szándékozik élni ezzel a lehetőséggel.
Forrás: MTI
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Gazdaság / HR témában
Ön miként vélekedik a magyar gazdaságról?
A gazdaságunk szárnyal, határ a csillagos ég!
A gazdaságunk bár a levegőben van, magassága legfeljebb másfél méter, sebessége egy csigával azonos.
A gazdaságunk valaha szárnyalt, jelenleg a sütőben sül, zöldségkörettel.
A reformok működnek
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását