Kisfilmekkel népszerűsítik a városokat
Karácsony Sándor Gyulai vízjátékok című filmje nyerte el a Békés megyei, a szarvasi és a gyulai önkormányzat által felajánlott egymillió forintos fődíjat azon a versenyen, amelynek a célja 1-2 percben népszerűsíteni egy-egy várost.
2009. július 19. vasárnap 16:25 - HírExtra
A szombat esti szarvasi díjkiosztóról szóló tájékoztatójában Bolyáki Adrián, a verseny szervezője arról tájékoztatta az MTI-t, hogy a mai kor egyik leghatásosabb üzenetközvetítő eszközévé vált az internet és a különböző videomegosztók.
Mint írta, a filmes, televíziós szakmának változtatásra van szüksége ahhoz, hogy alkotásaik a világhálón is népszerűek legyenek. Ehhez meg kell tanulni 1-2 percben elmesélni azokat a témákat, amelyekre a hagyományos televíziózásban még 5-8, vagy akár 25 perc jutott. A szervező szerint az új műfaj elsajátítása a mai felgyorsult digitális és interaktív világban elengedhetetlen.
A versenyzőknek maximum kétperces, Békés megyét, Szarvast, illetve Gyulát bemutató, az Interneten közzétehető, szabadon választatott műfajú filmet kellett készíteniük.
Az eredményhirdetés a szombat esti programmal nem zárult le, mert a különdíjat az a versenyző kapja, akinek filmjét a legtöbben nézik meg szeptember 30-ig a YouTube-on.
Forrás: MTI