Fradi-édességeket tömhetünk magunkba
A Zöld-fehér Szív Bt. a jövőben a társaság emblémájával ellátott termékek értékesítésével kívánja támogatni a nehéz gazdasági helyzetben lévő Ferencváros labdarúgócsapatát - tudatta Kopeczki Lajos, a betéti társaság vezetője pénteken, Budapesten. A bt. a
2007. március 9. péntek 12:20 - Hírextra
Elsőként a Muraközy Ostya Kft-vel állapodtak meg, a jövő héttől már országosan kaphatóak lesznek a zöld-fehér logóval ellátott ízesített édességek a CBA áruházakban.
"Több hálózattal is tárgyaltunk, a CBA a kezdetektől fogva nyitott volt. Az egyesület szimpatizánsai az ország minden területén megtalálhatóak, az üzletláncnak ez lehet a garancia az új termékek keresletére" - mondta a Független Hírügynökségnek az egykori sportriporter.
A társaság minden értékesített árucikk után öt százalékkal részesül, amely a tervek szerint hatvan-negyven százalékban oszlana meg a Ferencváros felnőtt, illetve utánpótlás csapatai között. Kopeczkiék még nem egyeztek meg a klubbal, a tervek szerint a befolyt összeget szponzorként ajánlják fel az FTC-nek.
A termékek csomagolására nem a Ferencváros hivatalos emblémáját, hanem egy zöld-fehér szívet nyomtatnak, ez pedig - a mostani akció kezdeményezői szerint - nem ütközik a Ferencváros és a Várszegi Gábor vezette Fotex 2003-ban kötött kereskedelmi szerződésébe. Utóbbi alapján nem kerülhetne rá a klub címere és bármilyen más, az egyesületre utaló szimbólum semmilyen, kereskedelmi forgalomba kerülő termékre, a Zöld-fehér Szív Bt. és emblémája viszont még 1997-ben jött létre.
Forrás: Független Hírügynökség