A gyógyszergyártók fizetett hirdetésekben próbálják értelmezni az egészségügyi tárca "gyógyuljon olcsóbban" mottójú kampányának félreérthető részeit.
2007. március 29. csütörtök 10:58 - Hírextra
A minisztérium tájékozatásából sokan arra következtettek, hogy az orvosoknak a legolcsóbb gyógyszert kell felírniuk, különben megbüntetik őket. Az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesületének és a Magyarországi Gyógyszergyártók Országos Szövetségének közös kampánya arra hívja fel a figyelmet, hogy az azonos hatóanyagú gyógyszerek közül a beteg az olcsóbbat is választhatja, ám ez nem kötelező - számol be a Napi Gazdaság.
Az egy héttel ezelőtt kezdett értelmező kampány 25 millió forintjába kerül a gyógyszergyártóknak. Ez nagyjából megegyezik az Egészségügyi Minisztérium alapkampányának költségvetésével - írja a lap.