Botrány: újabb reklám-átverés
A reklám sokszor elképzelhetetlen stratégiákkal dolgozik. Ez alkalommal a marketing a női lélek legérzékenyebb pontját vette célba: a testápolást, a szépséget, a jó közérzetet. És elérte célját.
2007. szeptember 30. vasárnap 12:32 - Hírextra
Lányok, asszonyok tízezrei itták ezen a nyáron Petal Veil, a Minimal Beauty szépségiskola nagy gurujának szavait. Hittek az interneten előadott hókuszpókuszainak, filozófiájának, amely szerint - mint hirdette - "minden a magunk ápolásával kezdődik".
Hittek videóinak, amelyeket minden reggel meg kell nézni, főleg akkor, ha nem vagyunk biztosak önmagunkban és azt is elhitték, szépségintézete van Washingtonban, ahová hírességek és first lady-k járnak. Varázsát az is fokozta, hogy tervezett filmjéhez próbameghallgatásokat ígért.
A média is naivnak bizonyult, magazinok, napilapok adtak tanainak teret hasábjaikon. Aztán kiderült, hogy hamis a dolog.
Petal Veil guru nem létezik, azaz létezik, de nem holland származású, nevét nem elhunyt virágkertész apja tiszteletére kapta, mint ahogy könnyek között elrebegte közönségének, és ami fő, nem is guru. Halvány fogalma sincs a szépségápolásról. Színész, akit a K-Events ügynökség szerződtetett egy jól felépített reklámra - írta a La Repubblica című olasz napilap.
Az ügynökség most szűkszavúan csak annyit árul el, hogy a guru valójában olasz színész és a részleteket, ha valaki kíváncsi rá, megtudhatja a Care World standjainál.
Forrás: MTI