Számítógépes játékban toboroz a brit titkosszolgálat
Az egyik brit titkosszolgálat - az elektronikus lehallgatásokkal foglalkozó GCHQ - népszerű videojátékokba ültetett reklámokkal próbál új munkatársakat toborozni. Így akarnak a felderítők számítógéphez értő, műszaki érzékkel rendelkező gyors észjárású fia
2007. október 18. csütörtök 08:33 - Hírextra
A hirdetések bizonyos videojátékokban utcai óriásplakátokként fognak megjelenni. Nem építik be azokat, hanem az internetről töltődnek le játék közben a Microsoft Xbox 360 játékkonzolokra vagy a személyi számítógépekre. A brit titkosszolgálat egy hónapig tervezi alkalmazni ezt a trükköt, és aztán értékeli az eredményt.
Az utóbbi időben más brit titkosszolgálatok is előbújtak a sötétből. Az MI6 (em-áj-sziksz), a külföldi hírszerzés néhány éve már nyilvános weboldalt működtet, amelyen álláskeresők is jelentkezhetnek, májusban pedig "a cég" újsághirdetésben tett közzé állásajánlatokat.