Új főnök a Herbalife-nál
A Herbalife Ltd. (NYSE: HLF) bejelentette Edyta Kurek alkalmazását, aki a társaság kelet-közép-európai régióért felelős elnökhelyettese lesz; e régióhoz tartozik Lengyelország, Magyarország, Csehország, Szlovákia, valamint a balti államok: Lettország, Lit
2007. november 7. szerda 15:14 - Hírextra
Kurek a Herbalife-hoz az Oriflame-től, egy direkt értékesítést alkalmazó kozmetikai vállalattól érkezik, melynek 2003 óta volt a lengyelországi tevékenységért felelős ügyvezető igazgatója. Ez idő alatt hozzásegítette ahhoz, hogy az általa felügyelt vállalati egység a társaság harmadik legfontosabb piacává tegye Lengyelországot, ahol immár több 90 ezer értékesítési konzultánst működtetnek.
A lengyelül, angolul és oroszul is folyékonyan beszélő Kurek kiterjedt szakmai háttérrel rendelkezik, hiszen pályafutását a Moszkvai Műegyetemen megszerzett egyetemi diploma után nukleáris mérnökként kezdte. Az atomenergetikai ipart 1995-ben hagyta el, hogy átnyergeljen a gyors növekedésnek indult üvegszálas és vezetékes kommunikációs ágazatra, ahol kezdetben értékesítési és marketing feladatokat látott el, majd országos vezetői pozíciókat töltött be a Anixter és az UPC vállalatoknál.
Kurek 1996-ban lett a kommunikációs termékek világpiacának vezető vállalatai közé tartozó Anixter alkalmazottja, és a társaság országos vezetőjeként sikeresen vezette a cég moszkvai székhelyű orosz üzletágának kialakítását és fejlesztését. 1999-ben visszatért Lengyelországba, és az Anixter Poland ügyvezető igazgatója lett.
Az Anixtertől Kurek a UPC Polskához került, mint a társaság internetért és új üzleti alkalmazásokért felelős igazgatója, és az új műholdas és kábeles szolgáltatások lengyelországi elterjesztését felügyelte.
Wynne Roberts, a Herbalife európai, közel-keleti és afrikai ügyekért (EMEA) felelős elnökhelyettese szerint "Edytának meggyőző tapasztalata van értékesítési és marketing vezetőként Kelet-Európa számos nagy piacán. Elkötelezettségével a közvetlen értékesítés iránt, amely immár a Herbalife-termékek iránti elkötelezettséggel is párosul, jelentős hozzáadott értéket jelent majd vezetői csapatunk számára."
A Herbalife a New York-i Értéktőzsdén HLF kóddal jegyzett Herbalife Ltd. globális hálózati marketing vállalat, amely olyan fogyasztószereket, táplálék-kiegészítőket és testápolási termékeket árusít, amelyekkel az egészséges életmódot igyekszik támogatni. A Herbalife(R) termékeit 65 országban árusítja 1,6 millió független elosztó munkatárs hálózata. A társaság támogatja a Herbalife Family Foundation családtámogatási alapítványt és a Casa Herbalife programot, amely gyermekeknek biztosít megfelelő táplálkozást. További pénzügyi információkért keressék fel a Herbalife Befektetői Kapcsolatok osztályát.
Forrás: MTI