2024. november 21. - Olivér

Nemzeti Fejlesztési Ügynökség - indul a médiakampány

December elsején kezdődik az az átfogó médiakampány, amelyben a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) felhívja a lakosság figyelmét az európai uniós fejlesztési pályázatokban rejlő lehetőségekre. 2009. második feléig 3 milliárd forint áll rendelkezésre, 201
2007. november 30. péntek 16:17 - Hírextra
Az EU kötelezi tagországait arra, hogy a részükre megnyíló fejlesztési projektek költségeinek egy részét a pályázatok megismertetésére fordítsák. A január közepéig tartó első szakaszra szánt 350 millió forintból 85 százalék az uniós forrás. A cél az, hogy a lakosság 70 százalékával megismertessék a pályázati lehetőségeket.

A kommunikációs stratégia szlogenje az "Új Magyarország. Benned van.", középpontjában pedig a felelősség gondolata áll. A felelősség kiterjed az egyének személyére is, felelősség a gyerekekért, a környezetért - mondta Lantos Gabriella. A segítségül hívott pszichológiai gondolat, "flow", a személyiség növekedésének elmélete, a teljesítmény, a belefeledkezés érzése, amely éppen ellentéte annak az apátiának, amely annyira jellemző most Magyarországra - hangsúlyozta az NFÜ kommunikációs tanácsadó cégének vezetője. Ezzel kapcsolatban Lantos Gabriella elmondta még, hogy a pályázatokban éppúgy, mint a médiakampányban az egyéni teljesítményt, a normakövetést, az öngondoskodást és a szolidaritást hangsúlyozzák. A médiakampány célcsoportja gyakorlatilag minden magyar állampolgár, elsősorban persze azok, akik érdeklődnek az uniós fejlesztési lehetőségek iránt, de el szeretnék érni azokat is, akik már pályáztak és akik egyszerűen csak haszonélvezői lesznek a fejlesztéseknek - mondta Lantos Gabriella.

Az első 350 millió forintból körülbelül 300 milliót tudnak elkölteni a különböző reklám felületek megvásárlására, az összeg körülbelül felét a televíziós reklámok viszik el, a maradék nyomtatott sajtóba, poszterekre, jármű- és plázareklámokra és online oldalakra fog kerülni. Az NFÜ kommunikációs főigazgatója elmondta azt is, hogy a napokban mutatták be Brüsszelben a magyar médiastratégiát és az első már elkészült reklámokat és az Európai Bizottság a legjobbnak találta a magyar terveket és példaként ajánlotta a többi 26 tagállamnak.
Forrás: fh
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Belföld témában
Ön megbuktatná a Fidesz-kormányt?
Igen
Nem
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását