"Partnereink és a fogyasztók a felhívásra gyorsan reagáltak, így négy hét alatt sikerült a kifogásolható minőségű termékek cseréjét lebonyolítanunk" hangsúlyozta Tiringer Edit a Medimprove ügyvezetője Budapesten.
Az első információt követően a gyógyszertárak haladéktalanul és aktívan működtek együtt a probléma megoldásában.
A sajtóban megjelent felhívásra a fogyasztók is érzékenyen reagáltak. Így a termékek cseréje komplikációk nélkül megtörtént és a csereakciót lezártuk.
Az akcióra mindenképpen szükség volt, mert a kereskedelemben olyan termékek is megjelentek, amelyeket a gyártó nem hagyott jóvá, és amelyek minőségéért, hatékonyságáért és eltarthatóságáért a gyártó és a Medimprove sem vállalhatott felelősséget.
A férfiak örökletes hajhullásában sikerrel alkalmazott Alpecin termékek gyártása, szállítása és tárolása tekintetében a legszigorúbb követelmények érvényesülnek annak érdekében, hogy a készítmények hatásossága maximálisan biztosítható legyen.
A piac megtisztítása után ezt Magyarországon is garantálni tudjuk.
A Medimprove kéri a fogyasztókat, hogy a készítményeket a jövőben csak gyógyszertárban vásárolják meg.