Egészségügyi, pénzügyi, politikai és szórakoztató műsorokat egyaránt kínál, saját adatai szerint 29 millió háztartásban fogható és az interneten is nézhető az adásuk.
Az ötletgazdák az 1946 és 1964 közötti demográfiai hullám idején születettek létszámára, és arra a tetemes vásárlóerőre építik vállalkozásukat, amelyet a lakosságnak ez a része az Egyesült Államokban képvisel. A világ összes országa közül itt élnek a harmadik legnagyobb létszámban - csaknem negyvenmillióan - a 65 év felettiek, és a szabad vásárlóerő felét az ötven év felettiek jelentik az országban.
"Jelenleg a spanyolajkúak mellett az 50 év felettiek képezik az egyetlen jelentősen növekvő létszámú demográfiai csoportot az Egyesült Államokban. Nagyon rövidlátónak kell ahhoz lenni, hogy ne figyeljünk fel ezekre a piacokra" - mutat rá a csatorna elnöke, Charles Hirschhorn.
"A szponzorok fogékonyak voltak az ötletre - mondja Hirschhorn - , és nem csak a gyógyszeripari vállalatok és pénzügyi vállalkozások, akikre számítottunk. Az autóipar és más fogyasztási cikkek gyártói is felfedezik az RLTV-t"