2024. november 22. - Cecília

"Ne lógj rajtunk!" kampány

"Ne lógj rajtunk!" címmel újabb kampányt indít a jegy és bérlet nélküli utazás ellen a BKV - jelentette be hétfőn a közlekedési vállalat sajtóirodájának vezetője Budapesten.
2007. december 10. hétfő 13:06 - Hírextra

Zelenák Tibor elmondta: a kampánnyal a Budapesti Közlekedési Zrt. arra kívánja felhívni a figyelmet, hogy a jegy vagy bérlet nélkül utazók a fizető utasokra rónak terheket, nekik okoznak kárt.

A kampány keretében két ember napi 4 órában a hátára erősített bábuval demonstrálja, hogy a bliccelők a fizető utasokon "lógnak". A hétfőn elkezdődött kampány két hétig tart, és elsősorban a forgalmasabb megállókban - a 2-es és a 3-as metró, illetve a 4-6-os villamosok vonalán - találkozhatnak vele az utasok.

A BKV kutatásai szerint a fiatalabb korosztályban a legnagyobb a bliccelők aránya; Zelenák Tibor szerint a kampánnyal arra akarnak rávilágítani, hogy "nem sikk, ha valaki bliccel".

A főváros közösségi közlekedési járatain jelenleg körülbelül 20-30 százalék a bliccelők aránya, ők az elmúlt években mintegy 15 milliárd forintos kárt okoztak a BKV-nak. A bliccelők kiszűrése ellen a társaság a tavasz óta folyamatosan végez szigorított ellenőrzéseket a járatokon.

Zelenák Tibor az MTI kérdésére elmondta: a kampány - az azonos tematikájú újsághirdetésekkel együtt - körülbelül 2 millió forintba kerül.

Forrás: MTI
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Belföld témában
Ön megbuktatná a Fidesz-kormányt?
Igen
Nem
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását