A Magyar Public Relations Szövetség februárban hirdette meg - első alkalommal - a CSR Best Practice 2006 elnevezésű pályázatot azzal a céllal, hogy összegyűjtse a Magyarországon megvalósult legjobb társadalmi felelősségvállalási stratégiákat és mindezzel elősegítse a CSR magyarországi térnyerését, a sikeres programok elismertetését, és minél szélesebb körben propagálja a felelős vállalati működés koncepcióját - olvasható a szövetség közleményében.
A felhívásra 24 pályázat érkezett, ezekből a zsűri 19-et fogadott el és tartott megjelenésre érdemesnek.
A kötet bemutatja a vezető gyakorlatokat és rámutat arra, hogy a CSR nem csupán marketingeszköz, hanem egy társaság egész működését átható vezetési szemlélet. A kiadvány hiánypótló, hiszen Magyarországon még nem készült olyan gyűjtemény, amely a legjobb magyar CSR esettanulmányokat tartalmazza.
A Magyar Public Relations Szövetség 2008 elején ismét meghirdeti a pályázatot.