A csatorna éves árbevétele 47 százalékkal, 171 millió svéd koronára (mintegy 4,71 milliárd forintra) nőtt a 2006-os 117 millió koronás (körülbelül 3,35 milliárd forintos) eredményhez képest - tudatták; a tavalyi utolsó negyedéves, 15 millió koronás nyereség háromszorosa volt az egy évvel korábbinak.
Közlésük szerint a negyedik negyedévben 55 millió svéd koronás (hozzávetőleg 1,52 milliárd forintnyi) volt az árbevétel a 2006-os év hasonló időszakának 38 millió koronás (mintegy 1,04 milliárd forintos) eredményével szemben, miközben "2007 negyedik negyedévében alig érezhetően csökkent a csatorna nézettsége".
Ugyanakkor javultak nézettségi mutatóik az egész évet tekintve: kereskedelmi közönségarányuk a 2006-os 5,9 százalékról 7,7 százalékra ugrott; ennek magyarázatát közlésük szerint a Warner és a Disney stúdiókkal kötött szerződésekben, a sportközvetítések és a saját gyártású műsorok nézettségnövekedésében látják.
Kocsis Attila vezérigazgatót idézve a közlemény az eredmények alapján arról ír: az eredmény azt bizonyítja, hogy "a kemény magyarországi versenyhelyzetben is képes egyértelmű harmadik piaci szereplőként konszolidálni tevékenységét"