Robert Bruck, aki fehér cowboykalapban, fehér cowboycsizmában és alsógatyáját egy szál gitárral takarva penget nap mint nap a Times Square-en, megbízható idegenforgalmi látványossággá kűzdötte fel magát a Nagy Alma látogatóinak körében.
Kicsit morcos lett tehát, amikor a Mars édességipari vállalat marketingesei új hirdetésükben kreatívan átvették jól kiókumlált védjegyét, és saját M and M cukorkájukat öltöztették "Meztelen Cowboy" jelmezbe. A gatyóban, csizmában és kalapban gitározó animált édességről szóló reklámmal pedig éppen a Time Square-en található boltjukban lepték meg a vásárlókat - írta a The New York Post.
A mi cowboyunk se volt rest, a bíróságra nyargalt egyenest - jogi képviselői tanácsára -, és benyújtotta panaszát, no meg a több mint egymilliárd forintnyi összegnek megfelelő kártérítési igényét.
A Meztelen Cowboy-imázs 37 éves büszke védelmezője így érvelt: "Mindenem, amim van, a gatyóm. Marketing szempontból ez a legremekebb dolog, amit valaha kitaláltak. Ellenállhatatlan."
A Mars egyelőre nem kommentálta a történteket, csupán csöndben visszavonulót fújt: a új cukorimázs eltűnt két hirdetőtábláról.