Az érdekképviseleti vezető elmondta, hogy a tervezetben semmi olyat nem kínált a munkáltató, amivel a szakszervezetek egyet tudnának érteni, abban nem vonta vissza a járatritkítási tervezetet, nem tett le a bejelentett 300 fős létszámleépítésről és semmiféle garanciát nem tudott adni a BKV finanszírozási problémáinak megoldására.
A tárgyalások folytatódnak, bővebb információt későbbre ígért Nemes Gábor, aki hozzátette, hogy az esetleges hétfői, üzemkezdettől 13.00 óráig tartó munkabeszüntetés idején nyújtandó még elégséges szolgáltatás mértékéről egyelőre nem esett szó a szombati tárgyaláson.
A szakszervezeti ajánlat szerint hétfőn üzemkezdettől 13.00 óráig mintegy 100, az éjszakai menetrend szerint közlekedő autóbusz bonyolítaná a főváros forgalmát. A BKV alvállalkozóival (Észak-Pesten és Dél-Budán üzemeltetnek járatokat) együtt ez mintegy 10 százaléka a normális üzemnek.
A Metró, a HÉV, a trolibusz és a villamos nem közlekedne a sztrájk ideje alatt. A BKV Zrt. vezetése pénteken új ajánlatot nyújtott át a szakszervezetek képviselőinek, mely szerint a felszíni közlekedés esetében (troli, villamos, HÉV, autóbusz) csúcsidőszakban 50 százalék lenne az elégséges szolgáltatás elfogadható mértéke. Az ajánlatot a szakszervezetek képviselői elutasították.