2024. november 22. - Cecília

Hatékonyak a bannerek

A Szonda Ipsos legfrissebb online reklám hatásmérési eredményei azt mutatják, hogy hatékony hirdetési médium az internet. A március havi internetes reklámkampányok közül legjobban a jelzáloghitelek teljesítettek.
2008. május 7. szerda 09:24 - Hírextra
Az FHB és a Raiffeisen Bank kampányát egyaránt az internetezők 70 százaléka látta.

Alig marad el ettől az eredménytől a Budapest Bank Prémium Betét világhálós bannerhirdetésének hatékonysága. A Raiffeisen reklámhadjáratának nemcsak az észlelése volt magas, hanem az internetezők több mint fele azonosítani is tudta a hirdetőt. A hirdetés észlelői között pedig mintegy 80 százalékos volt ez az arány.
Forrás: MTI
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Gazdaság / HR témában
Ön miként vélekedik a magyar gazdaságról?
A gazdaságunk szárnyal, határ a csillagos ég!
A gazdaságunk bár a levegőben van, magassága legfeljebb másfél méter, sebessége egy csigával azonos.
A gazdaságunk valaha szárnyalt, jelenleg a sütőben sül, zöldségkörettel.
A reformok működnek
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását