Ezüstéremmmel díjazták a Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt. új honlapját a világ egyik legjelentősebb marketingversenyén, az Egyesült Államokban (Portlandban) rendezett Summit Creative Awards-on - tájékoztatta Kőrös Endre, a manufaktúra marketingvezetője pé
2008. május 10. szombat 08:18 - Hírextra
Közlése szerint a cég új honlapja a szombathelyi Webshark Kft.-vel közös fejlesztés, s többhónapi munkával "sikerült a herendi porcelán értékéhez méltó" portált létrehozni. Mint mondta: a porceláncsodák virtuális otthona nemcsak a 182 éves manufaktúra történetét és termékpalettáját mutatja be, hanem ráirányítja a figyelmet a Porcelánművészeti Múzeumra, az új látogatóközpontra, a bemutatóteremre és a mini manufaktúrára, ahol a vendégek végignézhetik, hogyan készítik és festik a világhírű porcelánt.
Kőrös Endre szerint a www.herend.com portáljuk naprakész, s innovatív megoldásokkal, webkamerával, flash-elemekkel és vide betétekkel is kiegészítették. Tájékoztatása szerint az amerikai versenyre 25 országból több ezer pályamunkát küldtek be, s neves szakértőkből álló zsűri választotta ki a legjobbakat, köztük a Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt. portálját is. A versenyre más magyar cég honlapját nem nevezték - jegyezte meg a marketingvezető.