A felállított ranglistán az Austrian Airlines végzett az első helyen 2.3-es összesített eredményt elérve. A vállalat legjobb eredményeket a Szolgáltatási és Vendéglátási kategóriákban ért el. Az elmúlt évek során az Austrian széleskörű innovatív termék- és szolgáltatás palettát vezetett be a rendkívül sikeres és jellegzetes minőségi és szolgáltatási offenzíva keretében. Az egyéni és személyes szolgáltatásokra való összpontosítás, valamint a "We Care" projekt megteremtette a megfelelő alapot ahhoz, hogy az Austrian sikeresen meg tudja magát különböztetni versenytársaitól.
Dr. Andreas Bierwirth, az Austrian Kereskedelmi Igazgatója az alábbiak szerint nyilatkozott az utasok körében elvégzett legújabb felmérés során elért sikerek kapcsán: "Az Austrian lehetővé teszi utasai számára, hogy belekóstolhassanak Ausztria világába és részesüljenek az osztrák vendégszeretetben a felhők felett is: értékes pontokat szereztünk mind a turista, mind a business osztályon nyújtott első osztályú DO&CO vendéglátásunkért. Az elmúlt év során elnyert számos, értékes iparágon belüli elismerés, mint például a Business Traveller Díj és az Airlinetest mellett ez a legújabb első számú helyezés bizonyítja, hogy az Austrian következetes minőségi és szolgáltatási offenzívája működik és azt utasaink is érzékelik. Az Austrian továbbra is fontos szerepet szán további innovatív termékek és szolgáltatások bevezetésének a földön és a levegőben egyaránt annak érdekében, hogy utasaink számára az utazást egy sokkal kellemesebb élménnyé varázsoljuk."
Ez volt a 22-ik alkalom, hogy a Capital magazin felkérte olvasóit és online felhasználóit, hogy értékeljék az egyes légitársaságok teljesítményét. A felmérés alapjául több mint 1000 törzsutas véleménye szolgált mintegy 17 000 járat figyelembevételével az alábbi hat kategóriában: Ár/Teljesítmény aránya, Biztonságérzet, Szolgáltatás, Ülések kényelmi fokozata, Vendéglátási színvonal és Pontosság.