A vásárlók bevonásával tíz gyermek-egészségügyi intézményt támogat az idén a CBA és a Procter and Gamble A Közösség Szíve program keretében.
2008. május 14. szerda 08:22 - Hírextra
A pénz egyfajta közösségi összefogás révén gyűlik össze: április, május és június hónapban a CBA üzleteiben megvásárolt és az akcióban szereplő Procter and Gamble termékek árából 10, 20 és 30 forint kerül a "kalapba", amelyből kórházak gyermekosztályait támogatják.
Ezekben az intézményekben olykor a legalapvetőbb eszközökre és feltételek megteremtésére is alig jut pénz.
A két cég idén harmadik alkalommal indítja útjára a programot, amely június 30-ig tart - jelentették be a szervezők képviselői Budapesten.
Az akcióban résztvevő termékek között vannak mosóporok, egészségügyi betétek, hajápoló termékek és férfiaknak készült dezodoráló szerek is.
A www.akozossegszive.hu weboldalon megtalálhatók azok a kórházak, amelyeknek gyűjthetnek a vásárlók is ezzel a módszerrel, valamint azoknak a termékeknek a listája, amelyek megvásárlásával az egészségügyi intézmények plusz forintokhoz jutnak.