2024. november 22. - Cecília

Nő az interneten vásárlók száma

Nő az interneten keresztül vásárlók száma és a vásárolt termékek körében is további bővülés várható - derül ki a Kirakat.hu és az NRC legújabb, reprezentatív kutatásának eredményeiből. Az ezerfős mintán végzett közös online kérdőíves kutatás 2008. április
2008. május 22. csütörtök 18:49 - Hírextra

Az adatok szerint a magyar internetezők tudatosak: 90 százalékuk tájékozódik vásárlás előtt az adott termékről.

Az elsődleges és meghatározó információforrásuk az internet (81 százalék), de az áruházak akciós, hirdetési kiadványait is sokan (57 százalék) végigböngészik a döntés előtt.

Forrás: MTI
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Gazdaság / HR témában
Ön miként vélekedik a magyar gazdaságról?
A gazdaságunk szárnyal, határ a csillagos ég!
A gazdaságunk bár a levegőben van, magassága legfeljebb másfél méter, sebessége egy csigával azonos.
A gazdaságunk valaha szárnyalt, jelenleg a sütőben sül, zöldségkörettel.
A reformok működnek
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását