Már most nagy a kereslet a szurkolói kellékek és emléktárgyak iránt Ausztriában: a hazai gyártók 30-40 százalékos forgalomnövekedésre számítanak a labdarúgó Európa-bajnokság hatásának köszönhetően.
2008. május 27. kedd 14:21 - Hírextra
Az egyik legjelentősebb osztrák ajándéktárgy-előállító cég, a Mitraco nagyon jónak minősítette az üzleti kilátásokat. A vállalat mintegy 3-3,5 millió eurós bevétel-növekedést jósol. A legnagyobb keletjük a gépkocsiablakra akasztható zászlóknak, a sálaknak, a trikóknak, az arcfestékeknek és a bohókás kalapoknak van, de sokan keresik például az irokéz indiánok hajviseletét utánzó színes parókákat is. Ugyancsak szépen fogy a táskákból, a golyóstollakból és futball-labdákból.
A bécsi Fanshops Strobl-üzletház tulajdonosa úgy véli, hogy az igazi nagy roham még hátravan. A maga részéről 40 százalékos forgalomemelkedésre számít.