Levették a képernyőről Nagy-Britanniában a Heinz élelmiszergyártó cég egyik majonézreklámját, miután több néző panaszt tett a reklámfelügyeleti hatóságnál a klip miatt, amelyben két férfi megcsókolja egymást.
2008. június 25. szerda 11:45 - Hírextra
A Heinz Deli Mayo televíziós hirdetésében egy New York-i akcentussal beszélő férfi szakács látható egy családi konyhában két kisgyerekkel, akik anyunak szólítják a férfit. A klip végén a szakács búcsúcsókot ad a gyerekek apjának, aki éppen munkába indul.
A brit reklámfelügyeleti hatósághoz több mint 200 panasz érkezett az ominózus jelenet miatt. A Heinz szóvivője elmondta, hogy a nézői kifogások miatt visszavonták a hirdetést, és a cég bocsánatot kér mindazoktól, akiket megsértett a reklámmal.
A homoszexuálisok jogait védő Stonewall brit szervezetet megdöbbentette, hogy a Heinz azonnal visszahívta a "teljesen ártalmatlan" hirdetést, és arra biztatta a meleg vásárlókat, hogy bojkottálják az amerikai cég termékeit.