A Fidesz nevében írásbeli kérdésekkel fordulnak a tárcavezetőkhöz, akiknek 15 napjuk van válaszolni arra, hogy minisztériumuk (vagy annak jogelődje) mennyi pénzt fordított hat év alatt kommunikációra, PR-ra, reklámkampányokra és politikai elemzésekre - mondta sajtótájékoztatóján a politikus.
Ágh Péter felhívta a figyelmet arra, hogy hétfői sajtóhírek szerint ismét kommunikációs szolgáltatásokat rendel meg a kormány több mint 6 milliárd forintért az Új Magyarország vidékfejlesztési terv reklámozására.
A fideszes képviselő emlékeztetett arra, hogy miközben a kormány azt ígérte, hogy a megszorításokat magán kezdi, folyamatosan pazarolja az emberek pénzét.
Erre példaként hozta, hogy tavaly a Miniszterelnöki Hivatal 120 milliót költött tanulmányokra, elmúlt öt évben pedig 5 milliárd forintot költöttek el ilyen célokra, több százezer forintért vásároltak egy-egy postásbiciklit, és 200 millióért készíttettek kormányszóvivői honlapot.
Gyurcsány Ferenc a hibás azért, mert szinte divatot csinált egy olyan kormányzati politikának, amely hazugságokat próbál eladni az emberek pénzén - fogalmazott Ágh Péter.