A Német Labdarúgó Liga (DFL) kimutatása szerint minden korábbi csúcsot megdöntve, ebben a szezonban összesen 130 millió euró szponzori bevételre számíthat a német élvonal 18 klubja.
2008. augusztus 6. szerda 07:26 - Hírextra
A DFL összegzéséből kiderül, hogy a növekedés elsősorban a külföldi támogatók felbukkanásának köszönhető.
Az orosz energiaóriás Gazprom, az Emirates Airlines légitársaság vagy a japán elektronikai cég, a Kyocera támogatása jelentős plusz bevételhez juttatja a klubokat.A DFL összeállítást készített a mezen látható hirdetések áráról, ezek az összegek a csapat sikerétől függően tovább nőhetnek, vagy sikertelenség esetén csökkenhetnek.
A legtöbbet, 20-20 millió eurót a Bayern München (T-Com), a VfL Wolfsburg (Volkswagen) és a Schalke 04 (Gazprom) kap a mezen látható hirdetésért, a legkevesebbet, 1 milliót az Energie Cottbus (enviaM) támogatója fizet ezért a hirdetési lehetőségért.