Tartson velünk, és nézze meg mit ajánlanak a magyar pártok az EP-választás alkalmából! A HírExtra górcső alá veszi az összes EP kampányfilmet, és azt is megtudhatja, melyik volt az egyetlen párt, amelyik sikeresen vette ezt a médiaakadályt.
2009. június 2. kedd 07:59 - Pásztor Balázs
MCF Roma Összefogás Párt: Süllyedő tendencia
Az embernek az az érzése, hogy az összes kreativitást és hangulatot belezsúfolták az első 15 másodpercbe, aztán a dolog kifulladt. Ugyanis maga a videó remekül indul, aztán az egész tendencia elkezd süllyedni, Kolompár Orbán színre lépésével zuhanni, majd a végén egy szocialista pártreklám rémképét idézi szólamával. Tematikailag a romákat ért atrocitásokra - gárda, gyilkosságok - és a párt arcainak bemutatására épít, de korrektül megjegyzi azt is, hogy miért fontos az EP-választás - ezzel végleg összekeverve a színvonalat. (3/10) Jobbik: Így kell ezt csinálni!
Hiába botladozik Morvai Krisztina nyelve egyre vállalhatatlanabb kijelentéseken mostanság, hiába kezd a Jobbik lába alól kifutni a kommunikációs talaj, de összehozott egy olyan kampányfilmet, amely majdnem tökéletes. Maximálisan kihasználják a rendelkezésükre álló 31 másodpercet, az ötlet zseniális, a mondatok erősek, az emberek határozottak, és ami a legfontosabb: pontosan átadják azt az ideológiát, amit a párt kíván képviselni - ez még egyik kampányvideónak sem sikerült. Az egyetlen apró szépséghiba, hogy nem csak magáról az EP-s célokról szól, de ez a Jobbik euroszeptikus világképével kombinálva nem is akkora probléma. (9/10)
Levezetőnek pedig álljon itt a magyar EP-választás Neója: