A hőség slágerei: sör, ásványvíz, klíma
A legmelegebb napokon jelentősen megnő a kereslet az ásványvizek, a sörök és a klímaberendezések iránt - mutatják a nagyobb áruházláncok tapasztalatai.
2009. július 16. csütörtök 18:20 - HírExtra
De nemcsak az üdítők, hanem a meleg ellen bevethető más eszközök - ventillátorok, felfújható medencék, napernyők - is kelendőek. A SPAR üzleteiben szintén az ásványvizek és a sörök fogynak kiemelkedő mértékben.
A nem élelmiszer jellegű termékek közül most slágernek számít a fagylaltkészítő gép, a gyümölcscentrifuga, a hűtőtáska, és a szódakészítő gép - tájékoztatta Laber Zsuzsa, a SPAR kommunikációs vezetője az MTI-t.
Szánthó Balázs, a Media Markt koncepciómenedzsere az MTI-vel közölte: a légkondicionáló időjárásfüggő szezontermék, akkor vásárolják az emberek tömegesen, ha több napig 30 Celsius fok felett van a hőmérséklet. A keresletet az időjárás-előrejelzések is befolyásolják. Az elmúlt napokban ennek megfelelően erős fellendülés tapasztalható, mind a mobil, mind a beszerelést igénylő split klímák területén, valamint jóval több ventilátor fogy, mint az előző hetekben. Az előző hét első három napjához hasonlítva ezen a héten kétszer annyi ventilátort és háromszor annyi mobil, valamint split klímát értékesítettek.
Forrás: MTI