Antal Attila, a BKV egykori vezérigazgatója szinte minden egyes lépését tanácsadókra alapozta a közlekedési vállalatnál, legyen szó imázsépítésről,adatgyűjtésről, elemzésről, utaskiszolgálásról.
2009. augusztus 31. hétfő 08:19 - HírExtra
Hasonlóképp nem fukarkodott a tanácsadói szerződésekkel Balogh Zsolt megbízott vezérigazgató sem, aki többek között Demszky Gábor 1998-as kampányfőnökében látta meg azt a céget, amely havontakilencszázezerért kommunikációs tanácsokat adott. A Sawyer Miller Group (SMG) feladata az volt, hogy segítse a megbízott BKV-vezért abban, hogyan tájékoztassa saját dolgozóit és a budapesti utasokat az egyes döntések értelméről és szükségességéről - írja a Magyar Hírlap.
Szintén külsős tanácsadóra volt szüksége a kommunikációs igazgató kollégájának, Olti Ferencnek, aki informatikusként vette át a BKV 4-es metrót építő szervezete, a DBR Metró Projektigazgatóságvezetését. Olti nem sokkal vezérigazgató-helyettesi kinevezése után a Blan Bt.-t választotta erre a feladatra havonta nettó 750 ezer forintért - olvasható a napilapban.