Mit árul el a ruhánk? Ahogy mások látnak minket
Autónk, telefonunk, ruhánk és frizuránk mind árulkodó jelek az egyéniségünkről mások számára. Egy civil kezdeményezés pár bloggal, a Mazdával karöltve erre szeretne felhívni az emberek figyelmét. A HírExtra Kolesár Krisztiánnal beszélgetett.
2009. szeptember 19. szombat 08:29 - Kővári Adrienn
Akkor elsősorban a kreativitást tartják fontosnak…
Idén a kreativitás éve van, az EU 2009-et ennek kiáltotta ki. A stílus és a kreativitás kéz a kézben járnak!
Ezek a blogok is erre szeretnék felhívni az emberek figyelmét?
Mazda3
Az AUTO BILD nemzetközi autós szaklap által alapított európai Design Díjat ez évben az új Mazda3 nyerte meg a kis- és kompakt autók kategóriájában. A díjat az idén megjelenő új modellek között osztották ki. Az új Mazda3-at kilenc országban – köztük Magyarországon – választották az olvasók a legszebbnek, így 43 ponttal maga mögé utasította a VW Polo-t (második helyezett, 32 pont) illetve a VW Golf-ot (28 ponttal harmadik helyezett) így kiérdemelve az európai design trófeát.
Lehet inspirációt nyerni a
blogokból, hiszen ezek arról szólnak, hogy néhány ember veszi a fáradságot, figyelik az összes többi olyan blogot, és site-ot, amik hasonló dolgokkal foglalkoznak. Nemcsak tévéből, divatlapokból lehet inspirációt szerezni, hanem a blogokból is, sőt ezekből még inkább lehet, hiszen sokszínűbbek.
Ha egy magyar ember meghallja a stílus szót, akkor nagyrészt még mindig valami nagyon drága dologra gondol, pedig valójában a saját egyéniségünk sokkal inkább formálja a stílusunkat, mint a pénztárcánk.
Nem kell, hogy
egy embernek mindene stílusos legyen, elég ha beszerez tudatosan néhány kiegészítőt, amit majd használni is fog, ami megkülönbözteti másoktól. A stílus nemcsak az egyéniségünket fejezi ki, hanem kiemel minket a tömegből. Sajnos sok ember pont ezt nem szereti, hogy kiválik a többi közül. Szerencsére azért egyre több ember van, aki igényt érez erre, vagy legalább arra, hogy megmutassák kik is ők. Ha elmegyünk New Yorkba ott azt láthatjuk, hogy az emberek 90 százaléka valami olyat hord magán, amitől nem lesz egy papagáj, s nem fog mindenki megfordulni utána az utcán, de akkor is nagyon erősen kifejezi, hogy ki ő.
S nálunk is erre lenne szükség? Hiszen a legtöbb ember nem szereti, ha kilóg a tömegből.
Pontosan, s ezért is fontos ez a kampány. Nagy örömmel emelem ki mindig, hogy van egy cég, ami nem óriásplakátokat vásárol, hanem egy civil kezdeményezést támogat. Nyilvánvalóan üzleti érdekből, de hogyha ilyen formán kommunikál, akkor sokkal nagyobb szimpátiát ér el egy adott stílusra fogékony rétegben. Az új Mazda 3-ról beszélünk, ami abszolút egy stílus, és design központú autó. Így eljut olyan emberekhez, akik úgy gondolkodnak, hogy inkább
megvesznek egy stílusos autót, mint egy átlagosabbat. Ez egy nagyon forradalmi, és új gondolkozás a Mazda részéről, és reméljük, hogy majd követésre talál a többi nagyvállalatnál is. Akkor végre a blogolás nemcsak egy kellemes időtöltés lehetne, hanem egy megélhetési forrás is.