45 konkrét üzleti ajánlattal zárult a BNI Magyarország Nemzetközi Kapcsolatépítési Hete
A BNI Magyarország, kapcsolódva a világszervezet Nemzetközi Kapcsolatépítési Hetéhez, nagy érdeklődés mellett és jelentős üzleti értékek realizálásával zárta egy héten át tartó eseménysorozatát.
2010. február 5. péntek 14:34 - HírExtra
A Business Network International (BNI) a világ legnagyobb üzleti ajánlásokra épülő szervezete, amely rendszeres, szervezett üzleti találkozóival lehetőséget teremt a személyes bizalmon alapuló kapcsolatok fejlesztésére. A világszervezet tagjai 2009-ben több mint 2.5 milliárd dollár értékben közvetítettek egymás felé üzleti ajánlásokat.
Hagyományaihoz hűen a BNI ezen a héten tartotta a „Nemzetközi Kapcsolatépítési Hét”elnevezésű eseménysorozatát, a világ 43 országában. A több mint 5000 helyszínen, közel 150.000 vállalkozó részvételével megvalósult üzleti találkozókon megközelítően 60.000 üzleti lehetőség teremtődött, melynek - az eddigi évek tapasztalataiból kiindulva - várhatóan több mint 30%-a realizálódni is fog.
A BNI Magyarország által megszervezett hazai eseménysorozaton 240 cégvezető regisztrált, jellemzően kis-és középvállalkozások, és több mint 45 konkrét üzleti ajánlás jött létre. A BNI Magyarország által szervezett üzleti fórumok különösen jó lehetőséget biztosítanak a kis- és közepes vállalatok kapcsolati tőkéjének bővítésére, ezáltal versenyképességük fejlesztésére.
A BNI Magyarország immáron 160 taggal rendelkező szervezet, és már az idei év első hónapjában – az elhúzódó gazdasági válság ellenére is - több mint 150 millió forint értékű üzlet létrejöttében segédkezett, így év végére a BNI Magyarország keretein belül megvalósuló üzletek értéke meghaladhatja akár az 1 milliárd forintot is.
A BNI-ról bővebben:
A BNI üzleti marketingszervezet 1985-ben indult a kis és közepes méretű vállalkozások kapcsolati lehetőségeinek bővítésére. Dr. Ivan Misner, a szervezet alapítója saját üzleti tanácsadó cégéből fejlesztette ki a szájhagyomány útján terjedő, marketingalapú, üzleti ajánlásokra szakosodott hálózatot.
A BNI az elmúlt évtizedek alatt globális szervezetté nőtte ki magát, hiszen a világ 43 országában, több mint 5500 csoporttal rendelkezik, összesen 125 000 főt meghaladó taglétszámmal. Alapfilozófiája a „Givers Gain® – Aki ad, az nyer” elv, vagyis a kölcsönös haszon elérése a cél. Ennek megvalósításához a szervezet jól felépített és támogató rendszert biztosít a tagok számára, akik hosszú távú, jól jövedelmező üzleti kapcsolatokat alakíthatnak ki.
A szervezet tagjai bizalmi kapcsolaton keresztül, személyes ajánlással kerülhetnek be a szervezetbe, ahol lehetőségük nyílik bemutatni cégüket, szolgáltatásukat. A többi tag üzleti ajánlatokat tehet az új tag számára, illetve kapcsolatrendszerébe ajánlja őt, ezáltal nyújtva segítséget új üzletfelek felkutatásában. A szóbeszédmarketing segítségével a tagok közös marketingcsapatként működnek együtt, amely jelentős bevétel növekedést eredményez számukra, mindezt jutalék mentesen.
Forrás: hirextra