Pályázat a borkultúráért
A Bormarketing Bizottság javaslatára az Agrármarketing Centrum (AMC) nyílt pályázati felhívást tesz közzé a 2011-ben Magyarországon megvalósuló, a magyar borkultúrát, borászatokat, borokat népszerűsítő "helyi kisprojektek" szervezésére.
2011. január 13. csütörtök 14:18 - HírExtra
A Bormarketing Bizottság javaslatára az Agrármarketing Centrum (AMC) nyílt pályázati felhívást tesz közzé a 2011-ben Magyarországon megvalósuló, a magyar borkultúrát, borászatokat, borokat népszerűsítő "helyi kisprojektek" szervezésére - közölte a Vidékfejlesztési Minisztérium. Az AMC nettó 100 millió forintot különített el, hogy támogassa a kistermelők projektjeit.
A részvétel alapfeltétele, hogy a rendezvényeken minimum 10 borászat termékei közösen vegyenek részt. Pályázni 30% önrész megléte mellett lehet társkiállítóként helyi, régiós vagy országos rendezvényeken való megjelenés, valamint publikáció, kiadvány készítés költségeinek támogatására.
A közlemény szerint az elmúlt időszakban a borászati szakma megosztottsága és
a szervezetek közötti megegyezés hiánya átgondolatlan döntésekhez vezetett. Ellehetetlenült a közösségi bormarketing, holott az ágazat hosszú távú fejlesztésével és a közösségi bormarketing kommunikációs tevékenységével a bor a magyar agrárium egyik referenciatermékévé válhat.
Forrás: Itthon