Ennek eléréséhez célszerű minden esetben a leginkább működő eszközöket használni. Olyanokat, amik eredményesen keltik fel a figyelmet, hatékonyan adják át a termék vagy szolgáltatás hasznosságának lényegét, illetve eltüntetik a bizonytalanságot.
A döntés során mindig érdemes figyelembe venni az adott eszköz költségeit, a használatához és előállításához szükséges időt és energiát, valamint a megtérülésének mértékét is.
Rövid bejegyzésünkben az élőszereplős, illetve
az animált videós hirdetésekkel kapcsolatos érveket, valamint ellenérveket soroljuk fel.
Ami az élőszereplős reklám mellett szól
Mivel emberek szerepelnek és kommunikálnak bennük, ezért az élőszereplős videók emberközpontúak és hitelesek. Egy jól megírt forgatókönyv segíthet abban is, hogy egy-egy ilyen reklámfilm hatékonyan legyen képes közvetíteni egy termék vagy szolgáltatás előnyeit.
Emellett az előállításának ideje is lehet rövidebb, amennyiben rendelkezésre áll már a megírt szöveg, illetve sikerül aránylag gyorsan megtalálni a szereplőket.
Ilyen esetekben csak egy gyors forgatás és némi vágási utómunka szükséges, és máris használható az élőszereplős reklám.
Az animációs hirdetések mellett szóló érvek
Az animációs videók egyik legnagyobb előnye, hogy egészen komplex szolgáltatások is egyszerűsíthetők általa, így azok hasznossága sokkal könnyebben adható át a néző számára. A könnyebb megértés pedig segít megszüntetni a bizonytalanságot, ezáltal pedig nagyobb eséllyel történhet vásárlás.
Az animációk a kreatív megoldások kapcsán is nagyobb mozgásteret tesznek lehetővé. Szabadon határozható meg a színvilág, az alkalmazott karakterek stílusa, emellett pedig további számos megoldás áll rendelkezésre a valóban egyedi képi megjelenítéshez.
Ugyanakkor, ha a videó bármelyik összetevője kapcsán változtatást szeretnénk eszközölni, akkor azt tetszés szerint meg tudjuk tenni.
Élőszereplős videót vagy animált hirdetést használjunk inkább?
Ezt a kérdést mindig annak fényében döntsük el, hogy melyik megoldás ígér nagyobb megtérülést a vállalkozásunk számára.
Nézzük meg, hogy a termék vagy szolgáltatás legfontosabb előnyei melyik változat segítségével adhatók át hatékonyabban. Illetve azt is vizsgáljuk meg, hogy mekkora a gyártás költsége, illetve a hirdetés következtében érkező vásárlások során ezek megtérülnek-e.
Ugyanis az élőszereplős videók, illetve az animált hirdetések kapcsán is egyetlen egy lényeges szempont van, hogy csilingeljen a kassza. Ez a fő céljuk, a vállalkozásunk bevételeinek növekedését kell lehetőség szerint minél inkább támogatniuk.