A jó példák már sokat segíthetnek abban, hogy
minőségi PR cikket tudjál megírni. Ha az emberek tudományos kifejezéseket és statisztikai adatokat szeretnének olvasni, akkor ilyenekkel lennének tele a honlapok. A gyakorlat azonban egészen más irányba mutat. A minőségi PR cikk alapja a közérthetőség, az áttekinthetőség és a tájékoztatás. Persze mit sem ér mindez, ha már a bevezetésnél elveszik az egész, és nem tudja a szöveg megfogni az olvasót.
Szükséges tehát az írói véna, melynek köszönhetően újszerű oldalról sikerül megfogni a tartalmat és a cikk azokra a kérdésekre válaszol olvasmányos formában, amelyek bárkit érdekelnének.
A márka, a cég által kínáltak mindenképpen erősítésre szorulnak, ennek érdekében pedig a megfelelő szövegkörnyezetbe ültetéssel lehet tenni. Nem mindegy az sem, hogy hol jelenik meg a cikk, hiszen ez is sokat elárul arról, milyen színvonalú a cég, vagy egyszerűen az elért közönségszám is múlhat a felületen.
Érdemes tehát olyan ügynökségre bízni a marketing szempontjából nélkülözhetetlen PR cikk megírását, amely otthonosan mozog az online trendek és aktualitások világában, és persze az élvezhető szövegek készítése sem áll távol tőle. A megfelelő, komplex marketing kampány részeként készülő cikkek további előnyökkel bírhatnak a céges image-re vonatkozóan.