Az interjú első fázisa, egy könnyed beszélgetés, mikor a HR-es kolléga ismerteti a megpályázott pozíciónk leírását, feladatkörét és az elvárásokat. Ezzel egybe kötve érdeklődnek a mi szakmai és elméleti tudásunkról, az előző munkahelyünkről és tapasztalatainkról. Nem ritka, ha már itt az első fázisban bérigényt is megkérdezik. Általában ez a beszélgetés telefonon történik, és nagyjából 15 percet vesz igénybe.
A második fázis a személyes találkozó, ahol a HR-es kollégával személyes elbeszélgetés, és akár egy teszt jellegű feladat sort is elvégeztethetnek velünk. Itt a beszélgetés már mélyre hatóbb, leginkább ránk kíváncsiak, hogy milyen személyiség jegyekkel rendelkezünk. Ezt általában teszteken keresztül mérik fel. Teszt jellegű a feladat is, amit ezek után kaphatunk, ezt vagy gépen, vagy papíron kell megoldanunk.
A harmadik fázis pedig a végző interjúi státusz, mikor a csoportvezetővel és esetleg a részleg vezetővel együtt tartott megbeszélésen kell részt vennünk. Mikor már ide eljutunk, addigra a személyiség és a feladat tesztünk már kivan elemezve. Ezeket átbeszélve további kérdései lehetnek a vezetőknek.
Ezt követően pedig, ha elnyertük a cég és a vezetők tetszését, sikeres felvételt nyerhetünk.
Az ilyen pozíciók általában magasan kvalifikált embereket igényelnek hosszútávra. A cégek ezért tartanak egy ilyen hosszú és összetett interjút, hogy valóban a legalkalmasabb kollégát találják meg. Ilyen állásokat Nagykanizsán akár online meghirdetve is találhatunk, és a megfelelő tudás birtokában akár jelentkezhetünk is rá. Ha érdeklik a nagykanizsai állások, kattintson a linkre.