2024. november 23. - Kelemen, Klementina

5+1 tipp a sikeres Shoprenter webáruházhoz

Összeszedtünk 5+1 olyan tippet, amit érdemes megfogadnod, ha webáruházat üzemeltetsz, vagy új ShopRenter webáruház készítésben gondolkozol.
2021. november 29. hétfő 12:21 - HírExtra

Az alábbiakban adunk néhány tippet arra, hogyan alakítsd ki új Shoprenter webáruházadat. Shoprenter webáruház készítés (vagy bármely más bérelhető vagy egyedi webshop) esetén betarthatóak, így mindenképp érdemes neked is megfogadnod. Vagy ha már egy működő webáruházat üzemeltetsz, akkor gondold át, hogy nálad teljesülnek-e ezek, a felhasználót segítő megoldások.

1. Legyen átlátható és könnyen kezelhető az oldal, de ne emlékeztessen a versenytársadéra

Fontos, hogy a webáruház készítés során ne téveszd szem elől a látogatók komfortérzetét. Érezzék jól magukat, töltsenek el minél több időt az oldaladon, de ne azért, mert nem találják, amit keresnek. Emellett jó, ha valamilyen módon megjegyezhetővé és egyedivé tudod tenni a webáruházadat a látogatóid szemében, azaz kerüld a sablonokat!

2. Figyeld a látogatóidat! A webáruházadat kösd össze a látogatói viselkedést mérő platformokkal pl. Google Analytics

Ma már több lehetőség van arra, hogy kövesd látogatóid viselkedését. A Shoprenter különösen odafigyel arra, hogy ezt biztosítja ügyfeleinek könnyebb integrálási lehetőségekkel és saját eszközökkel. Élj te is ezekkel és tedd hatékonyabbá webáruházadat!

3. A termékeidről legyen elegendő információ, ne “maradjanak” sehol üres termékkategóriák

Minél részletesebb leírást adsz egy termékről, minőségi fotókkal, annál nagyobb bizalmat ébresztesz a látogatóban. Emellett fontos odafigyelned arra is, hogy ha egy kategóriába már nincs termék, akkor ne maradjon az oldaladon, tedd inaktívvá mindaddig, amíg nem tudsz releváns terméket ajánlani.

4. Adj lehetőséget kommunikációra pl. Messenger integrálás, hírlevél feliratkozási lehetőség

Előfordulhat, hogy egy látogatónak kérdése van egy adott termék vagy szolgáltatás kapcsán, ilyenkor jó, ha lehetősége van ezt azonnal jelezni neked, közvetlenül a weboldalról. De az is lehet, hogy most csak nézelődik, viszont később szívesen vásárolna az oldaladról, mert szimpatikusak számára a termékeid. Ilyenkor a hírlevél feliratkozás egy nagyon vonzó lehetőség, amellyel biztosan élni fog.

5. Ne térj el a megszokott vásárlási/fizetési folyamatoktól, de használj egyedi ösztönzőket

A látogató komfortérzetéhez az is hozzátartozik, hogy jól átlátja a vásárlási folyamatot, így itt nem érdemes eltérni a megszokottól. Viszont a kosárelhagyók meggyőzésére kitalálhatsz saját megoldásokat, amik javíthatnak a vásárlási kedven.

+1. Az utolsó tippünk a webáruház készítés kapcsán:

Találd meg a potenciális vevőidet és “hívd meg” őket a webáruházadba online marketing eszközökkel, ne várj arra, hogy maguktól találjanak oda.

Reméljük, hogy hasznosnak találod a fenti ajánlásokat és neked is sikerül fejlesztened webáruházad hatékonyságán, akár a Shoprenternél béreled, akár egyedi fejlesztés. Az biztos, hogy a Shoprenter webáruház tulajdonosoknak nagy könnyebbség, hogy ilyen széleskörű lehetőséget kínál a rendszer számukra, plusz költségek nélkül is.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Életmód témában
Drogok legalizálása?
Igen
Egyes fajtákat, rendezett, ellenőrzött körülmények között igen
Soha!
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását