450 milliós médiatendert írt ki a Magyar Posta
A Magyar Posta Zrt. nettó 450 millió forint keretösszegű tárgyalásos közbeszerzési eljárást írt ki médiatervezésre és vásárlásra - tartalmazza a Közbeszerzési Értesítő.
2007. március 5. hétfő 08:12 - Hírextra
A tender magába foglalja a PR- és marketing célú hirdetések megjelentetését, illetve az elektronikus és on-line médiában, valamint a kültéri hirdetési felületeken történő megjelenést. A nettó 450 millió forint keretösszegből 300 millió forint a fix érték, míg 150 millió forint értékben opcionálisan vehet igénybe az ajánlatkérő, mindenkori igényei szerint.
A részvételi jelentkezés beadásának határideje 2007. március 26., az eredményhirdetés várhatóan április 10-én lesz. Ezután a szerződés megkötésétől számított egy évig kell a nyertesnek teljesíteni a megbízást. A jelentkezőktől a kiíró elvár az előző három évben legalább évi 1 milliárd forintos árbevételt, feltétel az is, hogy a közbeszerzés tárgya szerinti forgalma érje el éves árbevételének legalább 70 százalékát.
A cégnek igazolnia kell azt is, hogy az elmúlt három esztendőben összesen legalább 450 millió forint értékben fejezett be legfeljebb három különböző megrendelő részére teljesített médiatervezési és vásárlási megbízást.
Forrás: MTI