2024. november 22. - Cecília

Tilos a melltartó reklám

A push-up melltartók reklámjait és az alakformáló fehérneműk hirdetését is száműzik a kínai hatóságok.
2007. október 2. kedd 14:40 - Hírextra

A társadalomra "veszélyt jelentő" hirdetésekre konkrét példa nem hangzott el, azonban a kínai televíziós csatornák késő este egyre gyakrabban sugároznak olyan tévéboltműsorokat, amelyekben hiányosan öltözött hölgyek jelennek meg, valamint a szexuális teljesítőképesség fokozására alkalmas szerek reklámozása is igen gyakori.

A kínai média szabályozói - nem sokkal a Kínai Kommunista Párt ötévenként megrendezésre kerülő kongresszusa előtt - már célba vették a nyers és kétértelmű hangvételű, "félreérthető" viselkedést illetve képeket tartalmazó hirdetéseket.

A kínai rádió- és televíziófelügyelet döntésével a szexuális ajzószerek és a "felnőtt játékszerek" hirdetései is tiltólistára kerültek. A testület a közleményében kiemelte, hogy nem csak a buja jelenetek, hanem a szerek előnyeivel és hatékonyságával kapcsolatos "felháborító" és "elképesztő" kijelentések miatt kell száműzni az ilyen jellegű hirdetéseket.

Forrás: MTI
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Sztárhírek témában
Ön követi a Való Világ hatodik szériáját?
Ezzel kelek és fekszem!
Bele szoktam pillantani, ha időm engedi
Rá-ránézek, de nem foglalkoztat különösebben
Nem nézem
Nem nézem és ellenzem is, népbutításnak tartom!
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását