A táblázat adatainak tanúsága szerint ebben nem állt be változás a négy évvel korábbi adatokhoz képest: a Magyar Televízió (MTV) akkor is, 2006-ban is 78 százalékkal állt az élen a hazai tartalmak tekintetében, az őt követő RTL Klub pedig 56-ról 55 százalékra "rontott"; ugyanakkor a TV2-nél voltaképpen nőtt az arány: a 2002-es 41-ről 45 százalékra.
Négy éve még éllovas volt a TV2 az európai gyártású műsorok terén a maga majdnem tíz százalékos (az MTV akkori eredményét egy, az RTL Klubét öt százalékkal felülmúló) eredményével, ma azonban az MTV az első e téren, több mint 15 százalékkal, míg - gyakorlatilag változatlan RTL-eredmény mellett - a TV2 a második, 11 százalékkal.
A - jellemzően tengerentúli országokat rejtő - "egyéb ország kategóriában" az MTV 13-ról hét százalékra fogta vissza műsorszerkesztését, míg a TV2-nél 50-ról 45, az RTL-nél 39-ről 40 százalékra módosult ez a mutató.