Az MLSZ tájékoztatása szerint a Magyar Hivatásos Labdarúgó Liga (MHLL) és a tulajdonosi tanács közreműködésével a diósgyőriek vállalták, hogy tekintettel az NB I névadójának, a soproni Heineken Hungária Nyrt.-nek az érdekeire mindenben alávetik magukat a bajnoksággal kapcsolatos valamennyi szigorú marketing-előírásnak, s azokat a jövőben maximálisan betartják.
A diósgyőriek ugyanakkor azt kérték, hogy a bajnokságban mostantól használhassák a DVTK-Borsodi nevet, melyre a hivatalos kérelmet a következő, tavaszi licenceljárás során nyújtják be. A szövetség megadta az engedélyt.
A felek közötti vita azért robbant ki, mert a diósgyőriek négy plusz négy éves névhasználati szponzorációs szerződést kötöttek a sörös céggel és fel kívánták venni támogatójuk nevét, ezt azonban a bajnokság előtt nem jelezték. Ez a megállapodás sértette a bajnokság névadó szponzorának érdekeit, amellyel az MHLL és az MLSZ akkor kötött szerződést, amikor már elkezdődtek a bajnoki küzdelmek. Az élvonalbeli bajnokság az 5. fordulótól zajlik Soproni Liga néven.
Az érvényben lévő licencelőírások értelmében minden csapatnak olyan néven kell szerepelnie a bajnokságban, amelyet a rajt előtti engedélyeztetési eljárás során az MLSZ illetékes testülete jóváhagyott.