2024. november 22. - Cecília

Fogyasztóbarát mobilszolgáltatást

A Fidesz – Magyar Polgári Szövetség Informatikai és Telekommunikációs Munkacsoportja mai ülésén újra áttekintette a korábbi, mobilszolgáltatókkal kapcsolatos felvetéseit.
2007. november 9. péntek 15:20 - Hírextra
Kiemelten fontosnak tartjuk. Hogy a hűségnyilatkozatok, a másodpercalapú számlázás, illetve a telefonos ügyfélszolgálatok terén egy magasabb szintű fogyasztóbarát üzletpolitika valósuljon meg hazánkban.

Ezen cél érdekében, felkérjük az illetékes hatóságokat, hogy a gazdaság azon területén, amelyben a szolgáltatók a fent említett problémakörökben érintettek, készítsenek hatástanulmányokat.

Mindezt annak érdekében tesszük, hogy tisztább képet kapjanak a fogyasztók és a szolgáltatók arról, hogy mennyire csökkenthető a hűségnyilatkozatok minimális időtartama, mennyiben szolgálja a fogyasztók érdekeit a másodpercalapú számlázás kötelezővé tétele, illetve egy hatékonyabb ügyfélszolgálat bevezetése.

A Munkacsoport el kívánja érni, hogy a mobilszolgáltatókon túlmenően az internetszolgáltatóknál, kábelszolgáltatóknál, vonalas szolgáltatóknál, és a hamarosan elterjedő digitális televíziózásnál is megvalósuljanak a fenti célok.

Forrás: MTI-OS
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Belföld témában
Ön megbuktatná a Fidesz-kormányt?
Igen
Nem
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását