Nincs igény a Bugatti Veyronra
Hihetetlen, de igaz: a tavaly még a világ leggyorsabb autójának tartott Bugatti Veyron a milliárdos gyűjtőknek sem igazán kell. A 300 tervezett darabból ugyanis csak 150 talált gazdára a 250 millió forintos szuperautóból.
2007. november 26. hétfő 13:37 - Hírextra
Az International Herald Tribune magazin szerint már nem olyan kívánatos a Bugatti EB 16.4 Veyron. A 300 legyártandó 1001 lóerős szörnyetegből mindössze 150 talált gazdára, pedig 400 km/h feletti végsebességével sokáig a Veyron volt a csúcstartó.
Lehetséges, hogy éppen az törte ketté a leggyorsabb Bugatti karrierjét, hogy az SCC Ultimate Aero TT körülbelül 4 km/h-val megdöntötte előbbi 407 km/h-ás rekordját. Legalábbis mi nem tartjuk valószínűnek, hogy a 40,4 literes városi fogyasztás tartja távol a potenciális vásárlókat.
A másik nem éppen vásárlásösztönző tény az árcédulán található: 1,4 millió dolláros (körülbelül 250 millió forintos) árával a Veyron nem éppen alkalmi vétel, főleg azt nézve, hogy többé már nem ő a csúcstartó.
Az autó népszerűtlensége meglehetősen rossz hír lehet a Volkswagennek, amely az elhúzódó fejlesztések miatt annyi pénzt invesztált a projektbe, hogy az a tervezett darabszám emelésével is erősen negatív mérleget produkálna. Ezért a tervek szerint hamarosan kedvezőbb árfekvésű Bugatti modellek érkeznek, a Veyron meg csak elfogy valahogy.
Forrás: A5.hu