Ez a kezdeményezés egy magyar telekommunikációs szolgáltató céggel való szerződés mostani létrejöttét követi, és a régió más távközlési- és közműszolgáltatóival, valamint közlekedési társaságaival való megállapodások reményében jött létre.
Laura Howard, az ECI marketing osztályának vezetője megjegyezte: "Magyarország Európa egyik vezető telekommunikációs piacát képviseli. Az új irodánk lehetőséget ad számunkra, hogy közelebb legyünk az ügyfeleinkhez, és jobban tudjuk támogatni a gyorsan növekvő magyar és régiós jelenlétünket."
Az ECI Magyarországra való belépése a gyorsan növekvő piacokra vonatkozó átfogó globális bővítési terveinek a része. Az ECI bejelentette, hogy Oroszországban, Lengyelországban, Dél-Afrikában, és Kínában szerzett új ügyfeleket. A cég a hálózati megoldások vezető szolgáltatója a világ olyan nagy távközlési cégeinek, mint például a France Telecom, Deutsche Telecom, Vodafone, Verizon, AT&T és a China Unicom.
AZ ECI Telecom bemutatása
Az ECI Telecom távközlési és telekommunikációs szolgáltatóknak nyújt innovatív kommunikációs platformokat és szolgáltatásokat, az egész világon. Az ECI hatékony platformjainak és megoldásainak segítségével ügyfelei gyorsan tudnak költség hatékony, és, bevételt generáló szolgáltatásokat bevezetni.
Az izraeli ECI, 1961-es megalakulása óta ügyfél-központú hálózati megoldásokat nyújt a világ legnagyobb távközlési szolgáltatóinak. A cég sok feltörekvő piacon szerzett piacvezető szerepet. Az ECI igényekhez igazodó sávszélességű hálózatot, adatátviteli hálózati infrastruktúrát biztosít, amely a jövő telekommunikációjának alapját adja, beleértve a következő generációs hang szolgáltatást (NGN), az IPTV-t valamint a mobilitást nyújtó technológiákat, és más üzleti megoldásokat. További információkért kérjük, keresse fel a www.ecitele.com honlapot.
Jelen nyilatkozat a jövőre utaló információkat tartalmaz tervekről, előrelátható eseményekről, vagy a cég jövőbeni teljesítményéről. Természetüknél fogva az ilyen előre mutató kijelentések bizonyos kockázatot és bizonytalanságot rejtenek magukban, melybe beleértendő, de nem kizárólagosan a termék- és piac elfogadási kockázat, a versenyképes árképzés hatása, a termékfejlesztés, a piacosítás és technológiai nehézségek, de más kockázatok is.