Hatalmas sikert aratott az Austrian Airlines: a szakavatott Business Traveller magazin éves felmérésének eredményeképpen az Austrian megszerezte az 1. helyet az "Étel és Ital" kategóriában. Az "Európa Legjobb Légitársasága" kategóriában az Austrian a második helyen végzett. A díjátadásra január 17-én került sor.
Továbbá az Austrian turista osztálya két nappal ezelőtt, január 15-én az éves "Airlinetest 2008" díjat is elnyerte: az Austrian turista osztályt választották "Európa legjobb rövid- és középtávú légitársaságának". A légitársaság a hosszú távú járatok kategóriában is vezető helyen végzett: a legjobb európai légitársaságként, az Austrian turista osztály a 7. helyet nyerte el.
Az Austrian Airlines Csoport az elmúlt évben is számos jelentős díjat kapott. Ezek a vezető pozíciók egyértelmű jelei annak, hogy az Austrian kitartó minőségi és szolgáltatási offenzívája jól működik, amelyet az ügyfelek is elismernek és az iparágon belül szolgáltatásainkat a legjobb termékek között tartják számon.
Az elmúlt év során is számos díjban részesült az Austrian Airlines Csoport. Például a német üzleti magazin, a Capital felmérése a legjobb Európai Légitársaságnak választotta az Austrian Airlines-t. 2007-ben 90 ország, több mint 14 millió utasát kérdezte meg a brit közvélemény kutató cég, a Skytrax 160 légitársaság teljesítményéről. A rendkívül örömteli eredmény: az Austrian a "Globális business osztályú vendéglátó termékek kategóriában" az első helyezést érte el és a Skytrax általános értékelése alapján az Austrian a "4 csillagos légitársaság" elismerést is megszerezte.
Az Austrian leányvállalata, a Tyrolean Airways, amely szolgáltatásait az Austrian arrows márkanév alatt látja el, 2007-ben ugyancsak magas rangú díjat kapott. A légitársaság elnyerte az "Év Regionális Légitársasága Díj 2007-2008" ezüst kitüntetését. Ezt az európai légitársaságok szervezete rendezi meg minden évben, amely nem más, mint az Európai Régiók Légitársasági Szervezete (European Regions Airline Association - ERA).
Alfred Ötsch, az Austrian Airlines Csoport Vezérigazgatója az alábbiak szerint nyilatkozott az Austrian által elért kiemelkedő helyezésekről: "Az elmúlt hónapokban kapott számos díj egy sikeres és jól megkülönböztethető minőségi és szolgáltatási offenzíva eredményei. Hálózati légi fuvarozóként rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy a folyamatos, ügyfélorientált szolgáltatásainkat a tradicionálisan igen kritikus nemzetközi utazóközönség is nagyra értékeli. A DO & CO vállalat kiemelkedő termékeit kínáljuk minden utasunknak, mind turista, mind business osztályon. Mindkét osztályon jelentős láb-férőhelyet biztosítva, gondoskodunk arról, hogy utasaink biztonságosan utazhassanak és nyugodtan ill., kipihenten érjék el úti céljukat. A kellemes utazási élményt még tökéletesebbé teszi segítőkész és szakértő kollégáink munkája a földön és a levegőben egyaránt. Szeretném ezúttal is megköszönni minden kollégám közreműködését és szeretném hozzátenni, hogy az ő bájos és őszinte személyes elhivatottságuk az, amely olyan sikeresen tovább viszi a "mi törődünk Önnel" üzenetünket."
A Business Traveller díjról bővebben:
Minden évben a Business Traveler, üzleti-utazási magazin gyakran utazó olvasói értékelik a légitársaságokat utazásaik során szerzett személyes tapasztalataik alapján.
Az Airlinetest 2008-ról bővebben:
2007. októbertől november végégi a travelchannel.de, a flug.de és a travel-overland.de ügyfeleit megkérték, hogy értékeljék az elmúlt 12 hónapban, turista osztályon tett légi utazásukat. 6 különböző kategóriában került sor az értékelésre, felmérésre kerültek a rövid- és középtávú járatok, valamint a hosszú távú járatok is. Összességében több, mint 60 légitársaság került értékelésre 8.188 utas által.