Az előbbit a Metropolitan Múzeum 1991-ben kapta kölcsön hosszú távra, s azóta ott látható, míg a másik a Musee Fabre tulajdona Montpellier-ben.
Igaz, hogy a két képet többször is kiállították egyszerre az utóbbi évtizedben, ám most először illesztették össze őket, és tették egy keretbe. Az 1625/27-ből származó festmény Ovidius Átváltozások című művének egyik jelenetét ábrázolja, háttérben a Rómához közeli Mount Cavóval. A kép egy olasz patrónus megrendelésére készült, és 1741-ig a család jegyzékében Grottaferrata látképe címmel szerepelt.
Nicolas Poussin (1594-1665) francia barokk festő volt, aki az ókori történelem, a klasszikus mitológia és a Biblia különböző témáit vitte vászonra, de emellett nagyszerű tájképeket is alkotott.
Az újraegyesített kép egy Poussin-kiállítás részeként látható május 11-ig a New York-i múzeumban.