2024. november 22. - Cecília

Közvetlen ajánlattal hirdethetnek a dohánygyártók

Ha a fogyasztó hozzájárul és a kéri a közvetlen ajánlatot, az nem minősül közzétett reklámnak, tehát alkalmazható a hirdetési technika a dohánygyártók számára is - írta csütörtöki számában a Napi Gazdaság egy előző napi bírósági ítéletről beszámolva.
2008. február 14. csütörtök 09:12 - Hírextra
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság számos esetben vizsgálta a dohánygyártók direktmarketing (dm)-eszközeit és többször büntette emiatt a cégeket.

A mostani per a BAT Hungary Kft. egyik ügye miatt indult fogyasztóvédelmi eljárás végkifejlete. A cég a döntést precedensértékűnek ítéli, ugyanis a Legfelsőbb Bíróság álláspontja lezárja a reklámtörvény hiányosságai miatt kialakult, meglehetősen ellentmondásos ítélkezési gyakorlatot - olvasható a lapban.

A cég jogi képviselője szerint az sem kizárt, hogy a határozat felgyorsítja az új reklámtörvény megalkotásának folyamatát. A vállalkozások dm-eszközeit eddig is sokan támadták, és nem csak a dohányipari kampányokkal volt probléma, ám a reklámtörvény képtelen volt egyértelműen szabályozni a piacot - írta a Napi Gazdaság.
Forrás: MTI
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Gazdaság / HR témában
Ön miként vélekedik a magyar gazdaságról?
A gazdaságunk szárnyal, határ a csillagos ég!
A gazdaságunk bár a levegőben van, magassága legfeljebb másfél méter, sebessége egy csigával azonos.
A gazdaságunk valaha szárnyalt, jelenleg a sütőben sül, zöldségkörettel.
A reformok működnek
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását