Hazudik tovább a kormány a Fidesz szerint
A Fidesz szerint az egészségügyi miniszter egy nyilatkozata "lebuktatta" kormányt, kiderült, hogy az egészségbiztosítási törvény kapcsán tovább akarják folytatni eddigi "hazug" kampányukat, vagyis pénz van, de azt nem az emberek érdekeinek megfelelően köl
2008. március 11. kedd 11:57 - Hírextra
Mint mondta, Horváth Ágnes egészségügyi miniszter az egyik kereskedelmi rádióban arról nyilatkozott, hogy a kormány többet fog költeni az egészségbiztosítás átalakításáról szóló törvény kommunikációjára és mindent megtesz azért, hogy ezzel a törvénnyel ne ismétlődhessen meg az, ami a vizitdíjjal és a kórházi napidíjjal történt.
Szijjártó Péter szerint ez a nyilatkozat "egyértelműen lebuktatta" a kormányt, hiszen kiderült, hogy van itt pénz, csak ezt a kormány az emberek érdekeivel ellentétes célokra használja.
A szóvivő hangsúlyozta: a népszavazási eredmény miatt kialakult helyzetben a kormány egy dolgot tehet, amennyiben a demokratikus értékekhez valamennyire is közel érzi magát, az összes "hazug kommunikációs offenzívát" le kellene állítania.
"Le kell állítani az összes olyan kommunikációs hadjáratot, ami viszi emberek pénzét, ami viszi a pénzt az egészségügy elől, viszi a pénzt a felsőoktatás elől" - jelentette ki.
A fideszes politikus kiemelte, hogy a kormány milliárdokat felemésztő népszavazási kampánya dacára az emberek a referendumon világossá tették, nem tűrik, hogy a kormány semmibe veszi akaratukat, a választópolgárok leszavazták ezt a kormányzati politikát.
A kormány azonban ahelyett, hogy levonná ebből megfelelő következtetéseket, tovább folytatja azt a gyakorlatot, amire az emberek nemet mondtak, továbbra is erőfölénnyel, milliárdokkal élve próbálja meg elhitetni az emberekkel azt, ami ellentétes az érdekeikkel és a valósággal - tette hozzá.
Szijjártó Péter utalt arra is, hogy az interjúban az egészségügyi miniszter azt mondta, a kormány nagyon keveset költött a vizitdíj kommunikációjára, ezért sokan nem tudták miről szavaznak.
A Fidesz szóvivője szerint ugyan a kormány 2006-os parlamenti választások előtt gondoskodott arról: az emberek ne tudják, hogy miről voksolnak, a mostani népszavazáson azonban a választópolgárok pontosan tudták, hogy miről szavaznak.
A politikus emlékeztetett arra is, hogy csak az Egészségügyi Minisztérium több mint 700 millió forintért hirdetett meg kommunikációs pályázatot a népszavazási kampányban.
Forrás: MTI