Mi vagyunk a legjobb fogyasztóvédők
A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetségének (FEOSZ) rajzpályázata nyerte el a legjobb, gyerekeknek szóló fogyasztóvédelmi kampány díját. Baranovszky György, a FEOSZ elnöke elmondta, a díjat hétfőn adták át Brüsszelben. Ez egy átlátszó oszlop, me
2008. március 11. kedd 19:00 - Hírextra
Független testület választotta ki a 27 tagállam pályázói közül, hogy melyik volt a legjobb előző évi fogyasztóvédelmi kampány.
Az uniós verseny mottója az volt, hogy Ismerje meg jogait! Éljen jogaival! A versenyre nevezett magyar pályaművek között szerepelt a légiutasjogokról, az internetes csalásokról, a megtévesztő reklámokról, az élelmiszerekről való tájékoztatásról szóló kampány is.
Meglena Kuneva, az EU fogyasztóvédelmi biztosa a díjátadón hangsúlyozta: a Fogyasztók Európai Napja keretében megrendezett kampány elérte, hogy a fogyasztóvédelem kitüntetett szerepet kapjon a gyerekek körében is.
A pályázatra Magyarországon 400 mű érkezett általános iskolásoktól, a legjobb 60 munka fölkerült a FEOSZ honlapjára, és kiállítást rendez belőle az országos szövetség, sőt naptár is készül a gyermekek rajzaiból.
A FEOSZ a középiskolások, a 14-18 éves korúak fogyasztási szokásairól készít most felmérést, a kérdőívek szép számmal érkeznek, a beadási határidő március 15. - tette hozzá az ügyvezető elnök.
Forrás: MTI