Eddig több mint 2,3 millió kínai MSN (Microsoft Network) csevegőprogram-felhasználó írta neve mellé a vörös szív "(L)" hangulatjelet és Kína angol megfelelőjét, amely a Kínával való együttérzés, és a hazaszeretet jelképévé vált.
Feng Kuang-sun (Feng Guangshun) az MSN kínai szóvivője szerint a kínai internetezők április 16-án kezdődött spontán kezdeményezéséhez csatlakozók száma a következő napokban még jelentős mértékben növekedhet.
Az MSN kínai megfelelőjén a QQ-n is terjednek a vörös szívek és az olimpiai helytállásra buzdító szlogenek, amelyek egyértelmű válaszreakciói a külföldi média tibeti eseményekkel kapcsolatos beszámolóinak. A QQ 2007. év végi adatai szerint a szolgáltatásra összesen 741,7 millió felhasználó regisztrálta magát, az aktív tagok száma pedig meghaladja a 300 milliót.
Az interneten több honlapon, mint például a www.anti-cnn.com oldalon mutatják be a nyugati sajtó baklövéseit, az egyik legemlékezetesebb hibát a Washington Post online kiadása követte el, az ominózus fotón egy nepáli rendőr Katmanduban éppen lesújtani készül a földön fekvő fiatalra, a téves képaláírás szerint a kínai kormány tibeti tüntetőkkel számol le Lhászában.
Az internetes kampány a CNN amerikai hírtelevízió elítélése mellett a Carrefour francia hipermarketlánc bojkottjára is kiterjed. Az olimpiai fáklya elleni párizsi incidensekre reagálva SMS-ben szólítják fel a hazaszerető kínaiakat, hogy május elsejétől ne vásároljanak a Kínában 122 áruházzal rendelkező francia üzletláncban.
2008 február végi adatok szerint a kínai népesség 43 százaléka, azaz mintegy 565 millió ember használ mobiltelefont a világ legnépesebb országában.