Miközben mind több formában egyre többféle médiaterméket érhetünk el, az utóbbi negyven évben a kutatók inkább mennyiségi, mint minőségi szemszögből vizsgálták, kik is a felhasználók - magyarázta az MTI-nek nyilatkozva Csermely Ákos vezető szervező, miért
2008. május 16. péntek 08:07 - Hírextra
A mérési módszerek fejlődésével ma már pontosan meg lehet mondani, kiket mi érdekel igazán, így az is tudható, kinek és hol érdemes reklámozni egy-egy terméket, miközben ma még nem világos, tudják-e a kutatók, milyen a felelős, műsorok és termékek között válogató fogyasztó - tette hozzá a május 27-én Tihanyban kezdődő konferencia szervezője.
A 14 év felettiek átlagosan napi 250 percet töltenek rádiózással, ennél tíz százalékkal többet tévézéssel; ez majdnem kilenc óra, és ebben még nincs benne a könyv- és újságolvasás, az internetezés - magyarázza a kérdés jelentőségét az egyik legnagyobb hazai szaktanácskozás szervezője.
"Meglepően sokat fogyasztunk médiából, a kérdés csak az, hogy a közeljövőben túlcsordul-e a kínálat, mint 2001-ben az internetes piac" - mutatott a tanácskozás egy másik témájára Csermely Ákos.